کد خبر: ۲۷۹۳۲
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مهدی طارمی با دبل در نیمه اول بازی قرقیزستان سی و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
به گزارش جدید پرس:

تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود در کافا به مصاف قرقیزستان میزبان در بیشکک رفت و این تیم را که از حمایت هوادارانش نیز برخوردار بود در نیمه اول با دو گل شکست داد.

حریف تلاش بسیاری کرد که با ارائه یک بازی بسته، از ایران گل نخورد اما مقاومت آنها تنها ۳۴ دقیقه دوام آورد و پاس زیبای جهانبخش با حرکت بدون توپ و بدن طارمی باعث محو شدن مدافع قرقیزستان شد و او با یک ضربه پای راست دقیق و آرام دروازه حریف را فرو ریخت.

چند دقیقه بعد مهدی طارمی روی پنالتی‌ای که ترابی به دست آورد موفق به دبل شد. او ضربه خود را وسط زد تا دروازه‌بان قرقیزستان به راحتی فریب بخورد.

این سی و پنجمین گل ملی مهدی طارمی بود. پیش از تورنمنت کافا مهدی ۳۰ گل با پیراهن ملی زده بود و تا اینجای این تورنمنت پنج گل به اندوخته‌های خود اضافه کرده است. او بالاتر از خود، علی کریمی ۳۸ گله و جواد نکونام با ۳۹ گل را می‌بیند و خیلی زود می‌تواند از آنها عبور کند.

اما طارمی با زدن هفت گل دیگر به سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران یعنی سردار آزمون می‌رسد. آزمون در این بازی نیمکت نشین است اما ۴۲ گل ملی دارد و بازی قبل نیز یکی از گل‌های ایران به افغانستان را به ثمر رساند.

طارمی تا اینجای تورنمنت کافا با ۵ گل آقای گل است و می‌تواند به راحتی با همین روند گل‌های ملی خود را بیشتر نیز بکند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها