کد خبر: ۲۶۹۷۷
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌سازی، هنوز اسپانسر اصلی آبی‌ها پولی به حساب آنها واریز نکرده است.
به گزارش جدید پرس:

کشمکش‌های مدیران استقلال با اعضای هیات مدیره شرکت همراه اول با گذشت چند ماه هنوز ادامه‌دار است. در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده بدون آنکه باشگاه استقلال قراردادی با این شرکت داشته باشد، نام آن را روی پیراهن خود حک کرد و با کنار رفتن فتح‌الله‌زاده، حجت کریمی تلاش زیادی کرد تا بتواند قراردادی را امضا کرده و مبلغی را از همراه اول دریافت کند.

حدود 10 روز قبل از دربی بود که سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خبر از توافق با اسپانسر و امضای تفاهم‌نامه داد. چند روز قبل از دربی فینال حذفی قرار بود مبلغی در حدود 60 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال برود،  اما این مبلغ درنهایت پرداخت نشد   تا مدیران باشگاه از منبعی دیگر مبلغی نه چندان خوب را تامین کنند و حدود 7 درصد از مبالغ قرارداد آبی‌ها را بپردازند.

 

در این باره بعد از بازی با پرسپولیس، حجت کریمی اعلام کرد که یک عضو هیات مدیره شرکت همراه اول با پرداخت پول مخالفت کرده ، اما پیگیری‌ها برای دریافت مبلغ در روزهای گذشته ادامه داشته است.

 

اگرچه تعطیلات پیش آمده مزید بر علت شد تا مذاکرات جدید هم به نتیجه نرسد، اما همچنان مدیری که از او به عنوان مخالف پرداخت پول به استقلال نام برده شده، روی موضع خود پافشاری دارد.

در این بین با وساطت حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی، مذاکرات میان مدیران استقلال با همراه اولی‌ها ادامه دارد و آبی‌ها امیدوارند در روزهای آینده بتوانند مبلغ مورد نظر را دریافت کنند.

 

باشگاه استقلال با وجود اینکه پول موردتفاهم را از همراه اول دریافت نکرده بودند، اما در بازی دربی هم نام این شرکت را روی پیراهن خود داشتند. حالا در شرایطی که فصل فوتبال ایران تمام شده ، پرداخت پول مورد نظر به استقلال امری دشوار به نظر می‌رسد، اما مدیران باشگاه هنوز به تحقق این مسئله امید دارند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها