کد خبر: ۲۵۴۱
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
وضع قوانین در بازار رمزارزها؛
کتی هوچول، فرماندار نیویورک هنوز به طور علنی متعهد به امضای لایحه بحث‌برانگیز ممنوعیت استخراج رمزارزهای اثبات کار (PoW) نشده است. در عوض خاطرنشان می‌کند که تیم او در چند ماه آینده این پیشنهاد را به طور دقیق بررسی خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

اگر کتی هوچول، فرماندار نیویورک این لایحه قانونی را امضا کند، عملیات استخراج رمزارزهای PoW با پشتیبانی سوخت‌های فسیلی دیگر قادر به راه‌اندازی شعبه جدید یا تمدید مجوزهای موجود در نیویورک نخواهد بود. بر اساس مقررات جدید، تنها عملیات‌های PoW با پشتیبانی 100 درصدی انرژی‌های تجدیدپذیر می‌توانند کار کنند.

 

سنای ایالت نیویورک این لایحه را در 3 ژوئن به تصویب رساند که اعضای جامعه کریپتو را ناامید کرد، به این معنی که سرنوشت این لایحه اکنون در دست فرماندار هوچول است که قدرت تایید یا وتوی این قانون را دارد.

به نظر می رسد که این فرماندار دموکرات قصد ندارد در تصمیم گیری خود عجله کند و ممکن است از این برگ برنده برای انتخابات مقدماتی آتی در 28 ژوئن استفاده کند.

 

در طی یک کنفرانس خبری در روز سه‌شنبه، هوچول تصمیم گرفت که در مورد ممنوعیت استخراج رمزارز های اثبات کار (PoW)  اظهار نظری نکند. وی با اشاره به این که روند مشورت ممکن است چند ماه طول بکشد، گفت:

 
 

"ما همه لوایح را بسیار دقیق بررسی خواهیم کرد و در شش ماه آینده در این خصوص کارهای زیادی انجام خواهیم داد."

نامزدهای دموکرات برای فرمانداری نیویورک از جمله هوچول، نماینده کنگره تام سوزی و وکیل عمومی جومان ویلیامز در مناظره ای پیش از انتخابات با یکدیگر روبرو شدند.

در این مناظره هوچول پیشنهاد کرده است که تیم او زمانی برای بررسی کامل لایحه ممنوعیت استخراج رمزارز های اثبات کار نداشته است، اما از ایده کاهش اثرات زیست محیطی مراکز استخراج رمزارز با سوخت فسیلی حمایت می کند.

2

هوچول در اواخر ماه گذشته که در مورد این لایحه صحبت می کرد، همچنین بر لزوم ایجاد تعادل در حفاظت از محیط زیست و ایجاد شغل تاکید کرد.

ما باید حفاظت از محیط زیست را در اولویت قرار دهیم،همچنین باید از فرصت‌های شغلی در مناطقی که فعالیت های زیادی وجود ندارند محافظت کنیم و مطمئن شویم که انرژی مصرف‌شده توسط این نهادها به درستی مدیریت می‌شود.

استخراج رمزارز های PoW در چند سال گذشته موضوع بسیار تفرقه‌انگیزی در نیویورک بوده است، به طوری که گروه‌های زیست‌محیطی مانند Seneca Lake Guardian در موارد متعددی علیه شرکت استخراج بیت‌کوین (BTC) Greenidge Generation LLC در شمال نیویورک اعتراض و تشکیل لابی کرده‌اند.

همچنین بسیاری از سازمان‌ها، کسب‌وکارها و گروه‌های کارگری نیز در ماه اکتبر در نامه‌ای به فرماندار هوچول خواستند تا مجوز شرکت‌های استخراج رمزارز های PoW را ابطال کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها