کد خبر: ۲۲۷۶۷
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
خانم «جنا» از شهر اودیسای هند با پوشیدن ساری، لباس سنتی هندی، در مسابقه دوی ماراتون شرکت کرد و تمام ۴۲.۵ کیلومتری کل مسیر را دوید.
به گزارش جدید پرس:

زنی اهل اودیسای هند که در بریتانیا زندگی می‌کند، تصمیم گرفت با لباس سنتی زادگاه خود، ساری سامبالپوری (Sambalpuri) دستبافت هندی در دوی ماراتون شرکت کند.

مادوسمیتا جنا داس،‌۴۱ ساله، لباس قرمزرنگ و زیبای ساری و کفش ورزشی نارنجی پوشید و در دوی ماراتون شرکت کرد و ۴ ساعت و ۵۰ دقیقه دوید تا به خط پایان رسید.

یکی از کاربران توییتر، عکس‌هایی از این رویداد را به اشتراک گذاشته بود که در آن خانم داس را در حال دویدن در دوی ماراتون در کنار شرکت‌کنندگان دیگر نشان می‌دهد. «جنا داس» درمنچستر بریتانیا زندگی می‌کند و در دومین ماراتون مهم امسال (۲۰۲۳) این شهر شرکت کرد و لباس سنتی و بخشی از هویت و میراث ملی خود، هند، را با افتخار در معرض نمایش گذاشت.

5840670

البته این خانم ورزشکار، پیش از این هم در مسابقات مارتون سراسر دنیا و همینطور اولترا-ماراتون هم با لباس ساری شرکت کرده است. دویدن با چنین لباسی در مسابقات ماراتون بسیار سخت است اما خانم «جنا داس» با همین لباس تمام مسیر را دویده و به خط پایان رسیده بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها