کد خبر: ۲۲۰۴۱
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
انتقال ویکتور اوسیمن به ناپولی از لیل در سال ۲۰۲۰، ابهامات مالی زیادی دارد و با شروع تحقیقات پلیس ممکن است ناپولی با جرایمی سنگین مواجه شود.
به گزارش جدید پرس:

پلیس مالی ایتالیا طبق ادعای نشریه لارپوبلیکا و به درخواست دادستانی شهر ناپل، تحقیقات خود در مورد انتقال ویکتور اوسیمن از لیل به ناپولی در سال ۲۰۲۰ را شروع کرده است.

ناپولی به احتمال فراوان در فصل جاری فاتح اسکودتو خواهد شد و در این موفقیت بزرگ نمی‌توان نقش ویکتور اوسیمن را نادیده گرفت. او در ۲۳ بازی سری آ برای ناپولی ۲۱ گل زده و برترین گلزن محسوب می‌شود. ناپولی در تابستان ۲۰۲۰ رقم ۷۴ میلیون یورو برای اوسیمن به باشگاه لیل فرانسه پرداخت کرد، اما ۲۰ میلیون یورو از این مبلغ ظاهراً مربوط به یک قرارداد پیچیده تعویض بازیکن بود که چهار بازیکن از جمله اوستیس کارنزیس و سه بازیکن دیگر تیم جوانان (کلودیو مانزی، لیگوئوری و پالمیری) از ناپولی به لیل منتقل شدند. تحقیقات نشان می‌دهد که ارزش این بازیکنان بسیار کمتر از رقم پرداختی بوده است.

به همین منظور پلیس مالی ایتالیا از توریس، یک باشگاه سری C بازدید کرد و اسناد مربوط به انتقال کلودیو مانزی، یکی از چهار بازیکن درگیر در قرارداد اوسیمن، را جمع آوری کرد.

مانزی در سپتامبر ۲۰۲۰ با مبلغ چهار میلیون یورو به لیل منتقل شد، اما در واقع او هرگز به فرانسه نرفت، در عوض بلافاصله قرارداد قرضی را با فرمانا امضا کرد. کمتر از ۱۲ ماه بعد، تیم لیگ ۱ او را به عنوان یک بازیکن آزاد اعلام کرد و او به توریس پیوست. پس از ۱۸ ماه نیز مانزی با مبلغ ۱۲۰۰۰۰ یورو به ویرتوس آنتلا فروخته شد.

انتقال اوسیمن حالا کاملا زیر ذره‌بین پلیس قرار دارد و ممکن است تبعات سنگینی برای ناپولی داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها