کد خبر: ۲۱۸۸۶
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
تب‌وتاب رقابت بر سر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی داغ‌تر از قبل می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی، پیشتازان جاده طولانی و طاقت‌فرسای قهرمانی در لیگ برتر هستند. آرسنال از 8 دیدار اخیر خود در لیگ، توانسته است 7 دیدار را با برد پشت سر بگذارد و تنها لغزش این تیم در تساوی دیروز مقابل لیورپول رقم خورد. کسب 22 امتیاز از 24 امتیاز ممکن، گویای این است که میکل آرتتا قصد دارد تا توپچی‌های لندن را پس از 19 سال بر بام انگلستان بنشاند.

از طرفی نباید از منچسترسیتی پرستاره غافل شد. سیتیزن‌ها نیز 5 بازی آخر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند تا نفس پپ گواردیولا کماکان پشت گوش دستیار سابق خود باقی بماند. دو هفته دیگر پپ و آرتتا یکدیگر را ملاقات خواهند کرد تا سرنوشت‌ساز ترین جدال فصل در اتحاد رقم بخورد.

اما اوج درخشش پپ گواردیولا، در حساس‌ترین مقطع فصل و در 10 بازی انتهایی تیم رخ می‌دهد. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که پپ در 5 فصل اخیر لیگ، در مجموع 50 بازی نهایی من‌سیتی، توانسته است 40 برد را کسب کند و فقط 6 بازی را واگذار کرده است؛ به عبارتی او از 150 امتیاز ممکن در بازی‌های پایانی فصول گذشته، 124 امتیاز را بدست آورده و از این حیث رکورددار است. او در تمامی فصول حداقل 7 پیروزی را از 10 دیدار پایانی برای تیمش به ارمغان آورده و در فصل 19-2018 تمامی 10 بازی انتهایی خود را پیروز شده است.

 

عکس | آقای متخصص در 10 بازی آخر لیگ

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها