کد خبر: ۲۱۸۳۴
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
اتحادیه جهانی به انتشار عکس‌هایی از تعدادی از ستارگان کشتی جهان که از یک خانواده هستند پرداخت که در میان آنها برادران گرایی نیز دیده می‌شوند.
به گزارش جدید پرس:

همزمان با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، صفحه اینستاگرامی اتحادیه جهانی به معرفی تعدادی از قهرمانان و ستاره‌های کشتی جهان که با هم برادر و یا خواهر هستند پرداخته و از مخاطبان خود خواسته محبوب‌ترین خواهرها و یا برادرهای کشتی جهان را انتخاب کنند.

اولین عکس مربوط به محمدعلی و محمدرضا گرایی است که از سال 2020 تا امروز همزمان با هم عضو تیم ملی کشتی فرنگی بوده و از مدعیان جدی دو وزن 67 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان محسوب می‌شدند.

در المپیک 2020 توکیو، محمدرضا گرایی موفق به کسب نشان طلا شد و برادر بزرگتر محمدعلی که نمایشی تماشایی را در این رقابت‌ها داشت، دستش از مدال کوتاه ماند. در مسابقات جهانی 2021 نروژ هم محمدرضا صاحب نشان طلای جهان شد و محمدعلی به نشان برنز رضایت داد.

در پیکارهای جهانی 2022 صربستان نیز هر دو عضو تیم ملی فرنگی بودند که محمدرضا گرایی نایب قهرمان جهان شد و محمدعلی مدال نگرفت.

خواهران کاوایی، برادران لورینچ، خواهران ژومانازاروا، برادران نِمِس، برادران اوتوگورو، خواهران گودینز، برادران بیسلطانوف و برادران اِسترکنبورگ از جمله قهرمانانی هستند که با هم نسبت خانوادگی دارند و اتحادیه جهانی کشتی عکس‌هایی از آنها را منتشر کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها