کد خبر: ۲۱۴۱۸
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
رسانه اسپانیایی به سرمربی رئال مادرید به خاطر پیشگویی‌ خود، لقب «نوستراداموس» داد.
به گزارش جدید پرس:

سرمربی تیم رئال مادرید علاوه بر کسب موفقیت‌های چشم‌گیر در فوتبال، در عرصه پیشگویی نیز به نظر می‌رسد موفق است چراکه دو ماه پیش فینالیست‌های جام حذفی اسپانیا را به درستی پیش‌بینی کرده بود.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا پس از شکست چهار بر صفر بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا که به صعود کهکشانی‌ها به دیدار نهایی منجر شد، به «کارلو آنچلوتی» لقب «نوستراداموس» جدید، ستاره‌شناس و پیش‌گوی اهل فرانسه داد.

ماجرا به دو ماه پیش باز می‌گردد؛ جایی که آنچلوتی در بازی تیمش مقابل اوساسونا در رقابت‌های لالیگا خطاب به «یاگوبا آراساته» سرمربی رقیب گفت که تیم‌های آن‌ها بازی نهایی جام حذفی را برگزار می‌کنند. حالا پیشگویی او درست از آب درآمده است.

اوساسونا پیش از رئال مادرید، با غلبه بر اتلتیک بیلبائو در دو بازی رفت و برگشت راهی دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا که روز ۱۶ اردیبهشت در سویا برگزار می‌شود، شده بود.

البته این پایان پیشگویی‌های سرمربی ایتالیایی نیست. آنچلوتی پس از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفته بود دوست دارد فینال استانبول میان رئال مادرید و تیم سابقش یعنی میلان برگزار شود. باید دید این آرزوی کارلتو نیز محقق می‌شود یا خیر.

آنچلوتی ۶۳ ساله با هر کدام از تیم‌های رئال مادرید و میلان، ۲ بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها