کد خبر: ۲۱۲۰۱
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بعد از اعلام خبر اخراج امیرحسین زارع در صبح ۱۴ فروردین، دوشنبه شب در فضای مجازی از بازگشت این کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی با وساطت یکی از اهالی کشتی خبر آمد.
به گزارش جدید پرس:

۲۴ ساعت نگذشته از اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی، در فضای مجازی از بازگشت این کشتی‌گیر به تمرینات با وساطت یکی از اهالی کشتی که همراه تیم به جام‌جهانی آمریکا هم رفته بود، خبر آمد.

زارع که شانس اصلی کسب مدال سنگین‌وزن جهان محسوب شده و یکی از امیدهای مدال المپیک هم به شمار می‌آید، در پی اتفاقی که روز سیزدهم فروردین در تمرین بسکتبال اردونشینان آزاد رخ داد، از سوی کادرفنی تیم ملی اخراج شد.

البته هیچ زدوخورد و درگیری لفظی‌ای نیز در کار نبود و صرفا انجام یک خطای ورزشی از سوی کامران قاسم‌پور در حین تمرین، موجب عصبانیت و اعتراض زارع به قاسم‌پور شد، اما فدراسیون و کادرفنی مجازات سنگینی را برای زارع در نظر گرفتند.

موضوع اخراج زارع، صبح روز دوشنبه رسانه‌ای شد و حتی احتمال حذف او از چرخه سال ۲۰۲۳ هم به میان آمد، اما همان شب در فضای مجازی خبر آمد که زارع به اردو بازگشته است. چیزی که باتوجه به جدیت فدراسیون و کادرفنی برای برخورد انضباطی با این کشتی‌گیر، خیلی عجیب به نظر آمد و این موضوع مطرح شد که اگر قرار به بخشش زارع به این سرعت بود، چرا اصلا چنین موضوعی که خیلی هم بزرگ نبود و فحاشی و زد وخوردی در آن به وجود نیامده بود، با این حجم و گستره، رسانه‌ای شد و اگر هم فدراسیون مُصر به تنبیه زارع بود، این چه تنبیهی بود که کمتر از ۲۴ ساعت اتفاق افتاد؟

که با وجود مصاحبه پدر امیرحسین زارع و اعلام خبر بازگشت پسرش به تمرینات، هنوز این اتفاق نیفتاده، اما به نظر می‌رسد که همین امروز موضوع فیصله پیدا کرده و امیرحسین به اردو بازگردد.

اردویی که روز بیست و یکم فروردین، همزمان با اعزام ملی‌پوشان آسیایی به قزاقستان تمام خواهد شد و بعد از آن هم اردویی تا جام تختی تشکیل نمی‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها