کد خبر: ۲۱۰۶۲
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - ساری از زخمی شدن دو جنگلبان با شلیک قاچاقچیان در نور خبر داد و گفت: وضعیت این جنگلبانان رو به بهبودی است.
به گزارش جدید پرس:

 سید علی علوی با بیان اینکه یک بار دیگر شاهد ضرب و جرح جنگلبانان آن هم در ایام نوروز بودیم و قاچاقچیان در جنگل‌های ایزدشهر نور دست به اسلحه بردند،
افزود: وضعیت جسمی جنگلبانان زخمی شهرستان نور که از سوی قاچاقچیان مورد سو قصد قرار گرفتند، رو به بهبودی است.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه گذشته دوتن از نگهبانان جنگلی ایزدشهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال یافتند.

علوی افزود: نگهبانان مجروح از نیروهای حفاظتی و مجری بودند که مسئولیت نظارت و کنترل مبادی و خروجی قاچاق چوب در این پارک را برعهده داشتند و متأسفانه قاچاقچیان از فاصله بسیار نزدیک هر ۲ جنگلبان را با شلیک گلوله سلاح ساچمه زن از ناحیه پا و کمر مورد هدف قرار دادند.

علوی گفت: به محض اطلاع از این حادثه، همان شب در بیمارستان نور حاضر شدیم و خوشبختانه یکی از جنگلبانان مرخص و فرد دیگر هم اکنون بستری است و بنا به دستور استاندار روز گذشته هم پس از بازدید از مناطق گردشگری و محل وقوع حادثه، برای دومین بار از نگهبانان مجروح ملاقات کردیم.

علوی گفت: سرنخ‌هایی از ردپای افراد ضارب پیدا شده است..

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها