کد خبر: ۱۸۲۷۷
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
جواد نیک بین نماینده مجلس گفت: امروز با نهادهای امنیتی جلسه ای داشتیم و خوشبختانه این نهادها سرنخ هایی را پیدا کرده اند که نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده به اطلاع عموم مردم خواهند رساند و مشخص می شود که اصلی ترین هدف از به وجود آوردن این مساله به وجود آوردن آشوب و فتنه جدیدی است.
به گزارش جدید پرس:

جواد نیک بین نماینده مجلس شورای اسلامی درباره مسمومیت های دانش آموزان در شهرهای قم و بروجرد گفت: این موضوع چندین هفته است که در کشور ادامه داشته است و شکی نیست  که این مساله یک حادثه و اتفاق نیست و یک زنجیره برنامه ریزی شده است در وهله بعدی اینکه این اتفاق در این شهرها از یک منشاء سرچشمه می گیرد بر کسی پوشیده نیست .

این نماینده مجلس گفت: دشمن در حوزه نا آرامی های اجتماعی نتوانست کاری از پیش ببرد و می‌خواهد حوزه آموزش را نا امن جلوه دهد و این موضوع سوء استفاده کرده و اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کند. گرچه رسان های خارجی و بیگانه می گویند این اتفاقها کار خودشان است اما نه تنها هیچ مسلمان بلکه هیچ انسان عاقلی نسبت به هموطن خود چنین حرکتی را انجام نمی دهد.

وی ادامه داد: همین امروز با نهادهای امنیتی جلسه ای داشتیم و خوشبختانه این نهادها سرنخ هایی را پیدا کرده اند که نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده به اطلاع  عموم مردم خواهند رساند و مشخص می شود که اصلی ترین هدف از به وجود آوردن این مساله به وجود آوردن آشوب و فتنه جدیدی است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها