کد خبر: ۱۸۲۶۲
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
رصد بازار از افت 5 تا 40 میلیونی پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز دارد، استارت افت قیمت خودرو از روز گذشته زده شد.
به گزارش جدید پرس:

کاهش نرخ دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار کاهشی شدن قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند، از ابتدای هفته جاری نرخ دلار استارت کاهشی شدن را زد و امروز این روند به نتیجه رسید و دلار شکل کاهشی به خود گرفت، کاهشی که موجب شد تا شاهد عقب‌نشینی قیمت در بازار خودرو باشیم و با این شرایط قیمت خودرو هم در بازار افت کرد.

از سوی دیگر طرح پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو خودروهای داخلی هم در روند کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز و در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «سمند LX با موتورEF7» تنها خودرویی بود که رشد قیمت در بازار نداشت. براساس رصد بازار از روز گذشته قیمت «هایما S7پلاس» کاهشی 120 میلیونی داشته که بیشترین کاهش قیمت این خودرو محسوب می شود. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز شاهد عقب‌نشینی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» از کانال یک میلیاردی‌ها بودیم. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد که «پژو 207 دنده ای» هم طی 2 روز گذشته کاهش 30 میلیونی در بازار داشته است، از پژو 207 دنده ای به عنوان یکی از خودرهای محبوب در بازار یاد می شود که متقاضیان بسیاری دارد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » تنها خودرویی است که بدون تغییر در بازار 483 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S7پلاس» امروز افتی 40 میلیون تومان داشت در بازار یک میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ قیمت هایما S7پلاس روز گذشته هم کاهشی 80 میلیونی در بازار داشت.   

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 796 میلیون تومان قیمت خورد و افت 14میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در 720 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 915 میلیون تومانی شد و افتی 15میلیونی را تجربه کرد.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 794میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد.

اکو ایران خودرو 9

 
 
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها