کد خبر: ۱۷۷۷۰
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مسمومیت دانش‌آموزان دختر بروجردی در ۲ حادثه متوالی نگرانی‌هایی را بابت تکرار شرایط مدارس قم که ۳‌ ماه است درگیر همین وضعیت هستند، به‌ وجود آورده است.
به گزارش جدید پرس:

 مسمومیت‌های سریالی در مدارس قم هنوز تعیین‌ تکلیف و دلیل آن اعلام نشده که مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی هم به آن اضافه شد. مسئولان استان لرستان از بروز مسمومیت دانش‌آموزان یک مدرسه در شهرستان بروجرد طی ۲ روز متوالی (سه‌شنبه و چهارشبه هفته جاری) خبر می‌دهند.

نخستین مسمومیت عصر سه‌شنبه در دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد رخ داد و ۲۰دانش‌آموز را راهی اورژانس بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان کرد. دومین حادثه هم صبح چهارشنبه در همان دبیرستان به اورژانس گزارش شد، اما این بار جمعیت دانش‌آموزان مسموم شده حدود ۳ برابر بود؛ ۶۲نفر.

البته حال این دانش‌آموزان خوب است و تعداد زیادی از آنها هم از بیمارستان ترخیص شده‌اند، اما نگرانی خانواده‌ها همچنان برقرار است؛ اینکه شاید حوادث مدارس قم برای دختران آنها هم تکرار شود؛ چراکه دانش‌آموزان قمی هم مسمومیت‌های شدیدی ندارند و پس از درمان کوتاه‌مدت از بیمارستان ترخیص می‌شوند، اما هنوز سریال مسمومیت‌هایشان مُهر پایان نخورده و تاکنون ۲۴۲دانش‌آموز را راهی اورژانس‌های این استان کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها