کد خبر: ۱۷۴۲۱
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای گذشته، به محلی برای بحث و چالش تبدیل شده و در شرایطی که برخی از رشد قیمت در این حوزه می‌گویند، دولت اطمینان داده که با عرضه گسترده گوشت با نرخ پایین، بازار را مدیریت خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

چند روز پس از آنکه اعلام شد که ایران خودرو دیگر پژو 206 تولید نخواهد کرد، حالا یکی از مسئولان این شرکت، خبر منتشر شده را به نوعی اصلاح کرده است. قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو ضمن تاکید بر اینکه توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ به معنای توقف کامل نیست عنوان کرد: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت.

در کنار آن، عرضه خودرو در بورس نیز همچنان ادامه دارد. در جدیدترین خبر، بورس کالا شرایط خرید پژو 207 که قرار است سه‌شنبه هفته جاری عرضه شود را ابلاغ کرد و بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶ فردا (دوشنبه) خواهد بود.

همچنین عرضه در بورس کالا دوباره و پس از پایان کش‌وقوس‌های فراوان بین شورای رقابت و شورای عالی بورس از هفته قبل آغاز شد و بر این اساس رییس سازمان بورس پیش‌بینی کرده است که خودروهای جدید تا پایان سال جاری در بورس کالا عرضه ش

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها