کد خبر: ۱۴۸
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
انتقاد تند نماینده آبادان در مجلس به وزرای دولت؛
نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم با اشاره به وعده‌های که وزرای دولت سیزدهم در زمان رأی اعتماد یا زمان‌های دیگر داده‌اند، انتقادهایی به سید رضا فاطمی امین، سید جواد ساداتی نژاد، یوسف نوری، و حجت الله عبدالملکی وارد کرد.
به گزارش جدید پرس:

سید محمد مولوی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در انتقاد از چند وزیر دولت سیزدهم گفت: وزاری محترم وعدهایی را هم به صورت مکتوب به کمیسیون‌های تخصصی و هم به صورت شفاهی در صحن به نمایندگان و مردم اعلام کردند.

وعده‌های وزیر صمت ۱۸۰ درجه معکوس شده است

نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر صمعت، معدن و تجارت گفت: قول دادید تا پایان سال، تولید را سامان‌دهی کنید. نه تنها آثاری از آن مشاهده نمی‌شود که وعده‌های شما ۱۸۰ درجه معکوس شده است. در بحث واردات خودرو هم رئیس جمهور دستور دادند زمینه را فراهم کنند و هم ممنوعیت از ابتدای خرداد برداشته می‌شود. رقابت سالم را محقق کنید.

نتایج قانون انتزاع اختیارات بازرگانی وزیر جهاد را هم دیدیم

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم با اشاره به انتقال قانون انتزاع اختیارات بازرگانی کالاهای کشاورزی از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر شاهد نمونه عملی قانون انتزاع هستیم. لطفا نظارت بر توزیع داشته باشید. قیمت‌ها مردم را آزرده کرده است. کنترل بازار جزء وظایف شماست. به فکر خرید تضمینی خرما، سردخانه و انبار هم باشید و کشاورزان را تا این حد اذیت نکنید.

نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به مخالفت مجلس با یکی از مصوبات آموزشی اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این مصوبه به ضرر مناطق و بر خلاف مصوبات مجلس است. انتظار این است که جناب نوری، وزیرآموزش و پرورش موضوع را به جدیت دنبال کند. ما مخالف کلاس‌های حضوری نیستیم اما اعلام این چنینی و بدون فراهم کردن مقدمات قطعا آسیب‌زا است.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره بحران آب در این منطقه گفت: مردم خوزستان و چارمحال بختیاری همواره باید استرس آب و پروژه‌های انتقال آب را داشته باشند. مگر نگفتند که پروژه‌های زیست محیطی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد؟ مگر نگفتند اولویت حق آبه به پایین دست است. خوزستان و لرستان طاقت شنیدن این حرف‌ها را ندارند. پروژه جدید از سرشاخه‌های کوهرنگ تحت هر عنوانی را ممنوع اعلام کنید.

مولوی در پایان نطق خودش خطاب به حجت الله عبدالملکی، گفت: این پاراف‌هایی که انجام می‌دهید تا در اتاقتان ارزش دارد. پاراف‌هایی که برای نمایندگان می‌کنید ارزشی ندارد.

انتهای پیام

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها