کد خبر: ۱۲۳۶۹
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تویوتا C-HR از چند سال پیش در بازار عرضه می‌شود. در حالی که این کراس‌اوور کامپکت کوچک در سال ۲۰۱۸ در آمریکا معرفی شد، نسخه تولیدی کانسپت C-HR برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده بود. حالا زمان معرفی نسل دوم C-HR توسط تویوتا فرا رسیده است.
به گزارش جدید پرس:

هنوز تصاویری از تست نمونه اولیه نسل جدید C-HR در جاده منتشر نشده است، اما می‌دانیم که خودروساز ژاپنی در حال کار روی نسل بعدی این مدل است. از آنجا که این مدل به خاطر ابعاد متمایزش شناخته شده است، انتظار ظاهری مشابه نسل قبلی را از مدل جدید داریم.

برای تصور اینکه تویوتا C-HR بعدی چه شکلی خواهد بود، یک هنرمند رندر گرافیکی آن را براساس تویوتا bZ4X فعلی منتشر کرده است. با توجه به اینکه اولین مدل برقی تولید انبوه تویوتا نشانگر آینده این خودروساز است و آیگو ایکس جدید نیز از همان زبان طراحی بهره می‌برد، تویوتا می‌تواند در طراحی نسل بعدی C-HR نیز از همان سبک طراحی استفاده کند.

تویوتا C-HR

رندر نسل بعدی C-HR مانند bZ4X و آیگو ایکس دارای عناصر مشکی ضخیم در نمای جلو و عقب است. از طرفی، چراغ‌ها و سقف مستقیماً از کراس‌اوور شهری آیگو ایکس الهام گرفته شده‌اند.

این رندر در برخی موارد شباهت زیادی به لکسوس RZ اولین شاسی بلند تمام برقی این برند دارد. نکته قابل توجه اینکه RZ مانند تویوتا bZ4X و سوبارو سولترا روی پلتفرم e-TNGA ساخته شده است. رندر غیررسمی C-HR نیز دارای ابعاد متمایز مدل فعلی است که مشخصه اصلی این مدل هستند.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه C-HR بعدی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود بین نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و اوایل سال ۲۰۲۴ از راه برسد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها