کد خبر: ۱۱۰۷۲
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
طی سال های گذشته تیم تراکتور در ورزشگاه آزادی موفق به شکست پرسپولیس نشده است
به گزارش جدید پرس:

پرسپولیس در تمام سال های اخیر در ورزشگاه آزدی مقابل تراکتوری ها موفق عمل کرده است.آمار و ارقام در بازی ها و تقابل های جذاب پرسپولیس و تراکتور برعکس شده است. اگر روزگاری تیم تراکتور در حد فاصل 18 آذر 1389 تا 20 اردیبهشت 1392 با کسب 5 برد پیاپی آمار موفقی را از خود به جای گذاشته بود، بلافاصله پس از آن این پرسپولیسی ها هستند که به یک آمار عجیب و غریب و فوق العاده مقابل قوی ترین تیم شمال غرب کشور دست پید کرده اند و آن کسب موفقیت طی 8 سال گذشته است.

داستان از این قرار است که تیم تراکتور آخرین بازی که موفق شد در تهران و ورزشگاه آزادی تیم پرسپولیس را شکست دهد به تاریخ 14 شهریور1393 برمی گردد که شاگردان رسول خطیبی موفق شدند با گل های ادینیو، سامان نریمان جهان و گل به خودی سوشا مکانی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند. تک گل پرسپولیس را نیز در آن بازی محسن بنگر به ثمر رساند.

از آن تاریخ به بعد تراکتوری ها هرگز موفق به پیروزی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس نشده اند تا طلسم موفق نشدن آن ها به بیش از 8 سال برسد. ضمن این که آن ها در 6 دیدار اخیر نیز موفق به کسب پیروزی نشده و تمام بازی های اخیر را به پرسپولیس باخته اند.

از این رو تراکتوری ها بسیار امیدوارند با هدایت قربان بردیف، سرمربی صاحب نام و کاربلد خود از این طلسم تلخ عبور کرده و بالاخره پس از 8 سال موفق به پیروزی و شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شوند.

باید منتظر بود و دید درنهایت برنده این جدال سخت و حساس کدام تیم خواهد بود. تراکتور بردیف یا پرسپولیس یحیی؟

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها