کد خبر: ۱۴۸۱۸
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۲
​بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای داخلی از ابتدای آبان ماه تا امروز از جهش قیمتی ۵۰ میلیون تومانی خودروهای داخلی در این بازه زمانی حکایت دارد.
به گزارش جدید پرس:

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت خودروهای داخلی از ابتدای آبان ماه است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۲۰۴ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲۱۸ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۸۴ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۲۳ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲۷ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۹۹ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در بین خودروهای پژو نیز این جهش قیمت‌ها چشمگیر بوده‌است به طوری که ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۸ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳۲۱ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۸ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۳۷ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۹ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ابتدای آبان ماه تا امروز ۳۸ میلیون تومان گران شده‌است و این خودرو در حال حاض ۴۱۲ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ نیز از یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ابتدای آبان ماه تا امروز ۱۷۰ میلیون تومان گران شده‌است و یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت جهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۲۲ میلیون تومان گران شده است و ۲۱۶ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۳ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲۲۷ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا از جمله خودروهایی بودند که از ابتدای آبان ماه تا امروز جهش چشمگیر قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۵ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۴۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۰۸ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۴۵۵ میلیون تومان رسیده‌است.

این جهش قیمت‌ها در بین خودروهای رانا نیز مشهود بوده‌است به طوری که رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ از ۲۹۱ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳۲۹ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۴۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۳۴۴ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

بررسی نوسانات قیمتی خودروهای ساینا از ابتدای ابان ماه تا امروز نیز از افزایش چشمگیر قیمت این خودروها حکایت دارد، به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۵ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده‌است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها