کد خبر: ۸۱۷۵
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
به دنبال حواشی مرتبط با تورنادو کش؛
توکن‌های استیبل کوین USDC که توسط بزرگترین آدرس‌ها نگهداری می‌شوند، به دلیل مسدود شدن دارایی‌های مرتبط با تورنادو کش توسط Circle (سیرکل) به پایین‌ترین حد خود در دو سال گذشته سقوط کرده‌اند.
به گزارش جدید پرس:

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال گلسنود داده های درون زنجیره ای را در مورد استیبل کوین USDC منتشر کرده است که نشان دهنده فروش اخیر دومین استیبل کوین بزرگ با پشتوانه دلار آمریکا است.

 

افت چشمگیر ارزش بازار  یو اس دی کوین (USDC)

درصد عرضه توکن USDC توسط آدرس‌هایی که بیشتر از 1% USDC نگهداری می کنند، به پایین‌ترین حد در 22 ماه گذشته یعنی 87.667% رسیده است.

 

پایین ترین سطح 22 ماهه اخیر 87.669% بود که در 20 آگوست 2022 مشاهده شد.

 
 

تحریم های اعمال شده بر روی میکسر ارزهای دیجیتال تورنادو کش توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده تأثیر قابل توجهی بر سرمایه گذاری USDC و بزرگترین رقیب آن، تتر (USDT) داشت.

افت چشمگیر ارزش بازار  یو اس دی کوین (USDC)

در حالی که ارزش بازار تتر USDT در روزهای پس از تحریم ها شاهد رشد تقریباً 2 میلیارد دلاری بود، ارزش بازار یو اس دی کوین USDC پس از تصمیم ناشر آن یعنی سیرکل برای مسدود کردن 75000 توکن USDC که توسط آدرس های مرتبط با تورنادو کش نگهداری می شد، کاهش یافت.

کارشناسان عقیده دارند که برخی از کاربران با توجه به مشکلات رخ داده برای سیرکل، وجوه خود را از USDC به USDT تغییر داده اند.

در حالی که داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که USDC در دو هفته گذشته فروش داشته است، معیارهای منتشر شده توسط گلاسنود در 22 آگوست نشان داد که به طور میانگین در هفت روزه گذشته سپرده های USDC صرافی ها نیز به پایین ترین حد خود از مارس 2021 رسیده است.

در حالی که ارزش بازار USDC کاهش یافته است،این استیبل کوین از نظر میانگین حجم تراکنش هفتگی به بالاترین سطح سه ساله خود رسید و از بالاترین رکورد قبلی ثبت شده در ژوئن 2022 پیشی گرفت.

افت چشمگیر ارزش بازار  یو اس دی کوین (USDC)

USDC که با USDT از نظر ارزش بازار رقابت می کند در حال حاضر پس از USDT با  52 میلیارد دلار در رتبه 4 برترین رمزارزهای بازار است.

بنیاد تتر در مورد اینکه آیا توکن‌های USDT مرتبط با تورنادو کش را در لیست سیاه قرار می‌دهد یا مسدود می‌کند، سکوت کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها