کد خبر: ۵۶۴۶۱
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
سال‌هاست که تهران معضل جای پارک دارد و پایتخت‌نشینان برای تردد در این شهر شلوغ، مجبورند حتی تا یک ساعت هم دنبال جایی برای پارک‌کردن خودرو بگردند و در بعضی مواقع موفق هم نمی‌شوند. فروش جای پارک

 این مشکل اطراف مراکز خرید و بازار بزرگ تهران بسیار حادتر است؛ به‌ویژه این روزها که مردم برای خرید شب عید راهی بازار می‌شوند و علاوه بر ترافیک ملال‌آور، پیداکردن جای پارک خودرو قوزبالاقوز شده است.

حالا فکرش را بکنید که عده‌ای از این آب گل‌آلود در حال ماهیگیری هستند و با فروش جای پارک برای خودشان کاسبی راه انداخته‌اند؛ افرادی که نه مأمور شهرداری‌اند و نه پلیس و به‌طور خودسرانه کنار خیابان کمین می‌کنند تا ‌به محض خالی‌شدن جای پارک، محل را برای خودروی دیگر رزرو کنند و زمانی که راننده‌ای دنبال جای پارک است، سر می‌رسند.

برخی از آنها کارتخوان و برخی هم حتی لباس کار دارند، برخی جوان و برخی میانسال هستند و اگر گذرتان به اطراف بازار افتاده باشد، می‌بینید که بی‌هوا سر می‌رسند تا اگر پارک کرده باشید، پول جای پارک را از شما بگیرند؛ آن‌هم نه مبلغی کم، بلکه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان باید بدهید تا بگذارند پارک کنید یا از جای پارک خارج شوید. نرخشان هم نه مصوبه شورای شهر دارد و نه خودشان مجوزی برای کار دارند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها