کد خبر: ۵۵۰۸۹
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی کامل ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با جایگزینی ۴۰ هزار خودروی برقی در سال آینده خبر می دهد.

شادی مالکی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه موسسه فرهنگی مطبوعاتی همشهری درخصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی پایتخت گفت: یکی از اولویت های شهر تهران نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است. تاکنون حدود ۶ هزار دستگاه از تاکسی‌های فرسوده نوسازی شده است.. در سال جاری ۱۴۰۰ پرونده نوسازی تاکسی هم به شرکت خودروساز ارجاع شده است که بخشی از اینها تا پایان سال تحویل خواهد شد. با توجه به تعداد خودروهای فرسوده نوسازی به این شکل پاسخگوی نیاز ما نیست. با توجه به این موضوع، با تدبیر شهرداری تهران حرکت به سمت برقی سازی خودرو ها آغاز شد.

مالکی از نوسازی کامل تاکسی های تهران برای سال آینده با جایگزینی خودرو های برقی به جای ۴۰ هزار تاکسی فرسوده تهران خبر داد و گفت: بالغ بر ۴۰ هزار دستگاه خودرو و ون برقی وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران می شود که با توجه به این موضوع برای سال ۱۴۰۳ شاهد تحول بزرگی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهیم بود. 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها