کد خبر: ۵۴۴۱۵
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی کالای قاچاق در دی ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی، ممنوعه، دام زنده و ... در سراسر کشور برگزار شده است.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در دی ماه امسال طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی، کالای ممنوعه، دام زنده و ... در سراسر کشور اجرا شده است، گفت: این طرح ها در چهار فرآیند ورود و خروج، حمل و نقل، انبار و توزیع به مرحله اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش مالی پرونده‌های کشف شده در دی ماه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد رشد ۷۲ درصدی ارزش مالی پرونده های تشکیل شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم که این موضوع موید تمرکز پلیس امنیت اقتصادی بر روی جرایم سازمان یافته و باندی است.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد تا سوداگران اقتصادی برای کسب سودهای باد آورده امنیت اقتصادی کشور و به دنبال آن معیشت مردم را با چالش مواجه کنند، گفت:‌ سود قاچاق کالا صرفا به جیب قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی سر ریز می‌شود و از این اتفاق همه مردم و اقتصاد کشور دچار چالش های جدی می‌شود که این موضوع ما را در برخورد جدی تر با این موضوع مصمم تر می‌کند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها