کد خبر: ۵۳۶۴۶
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
تقابل دو تیم ایران و ژاپن از ساعت ۱۵ آغاز شده است.

 تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت دوحه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی و در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

سردار آزمون در ابتدای بازی و در دو صحنه بی‌مهابا روی پای بازیکنان ژاپن رفت که بار اول از دست داور جست اما در مرتبه دوم که در دقیقه ۶ بازی رخ داد، داور تذکر سفت و سختی به او داد.

تعداد تماشاگران در ابتدای بازی تقریبا نیمی از ورزشگاه ۴۶ هزار نفری اجوکیشن سیتی بود که تعداد ایرانی‌ها بیشتر از ژاپنی‌هاست. همچنین معدود هوادارانی از کره جنوبی هم به ورزشگاه آمده‌اند تا در بازی برابر دشمن دیرینه‌شان، ژاپن از ایران حمایت کنند.

در دقیقه ۱۱ بازی ایران صاحب یک موقعیت در داخل محوطه ژاپن شد که بازیکنان دو تیم برخوردی با یکدیگر داشتند. این زد و خورد باعث شد که اتفاقات داخل محوطه جریمه توسط VAR برای بررسی احتمال پنالتی مورد بازبینی قرار بگیرد اما در نهایت اتاق VAR دستور به ادامه بازی داد.

بعد از گلی که توسط ژاپن در دقیقه ۲۸ به ثمر رسید، رامین رضاییان نسبت به عملکرد حسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی اعتراض کرد چرا که در صحنه گل ژاپن، او به جای پر کردن جای شجاع خلیل‌زاده که کمی جلوتر آمده بود، سر جایش ماند و به موریتا فضا برای فرار و گل‌زنی داد.

پرس سنگین تیم ژاپن در نیمه نخست باعث سردرگمی ملی‌پوشان ایران شده به حدی که آنها برای پرتاب اوت هم با مشکل مواجه شده‌اند. در این بین علیرضا جهانبخش، کاپیتان ایران داخل زمین و احسان حاج‌صفی کاپیتان اول ایران که امروز نیمکت نشین است، سعی در آرام کردن بازیکنان دارند تا بازی ایران شکل بگیرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها