کد خبر: ۵۲۶۹۲
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه بارشی و سرد، از روز سه شنبه تا چهارشنبه هفته جاری در استان است که پیامد آن بارش برف و باران ، کولاک ، وزش باد شدید ، مه آلودگی و یخبندان است.


 مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی و دامنه کوه های استان دور از انتظار نیست.
 
" مهدی مهرور " روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه بارشی و سرد، از روز سه شنبه تا چهارشنبه هفته جاری در استان است که پیامد آن بارش برف و باران ، کولاک ، وزش باد شدید ، مه آلودگی و یخبندان است.
 
مدیرکل مدیریت بحران البرز در ادامه از دیگر اثرات مخاطره این سامانه را سقوط بهمن ، اختلال تردد در معابر، کاهش دید و لغزندگی جاده ها عنوان کرد.
 
وی پرهیز از سفرهای غیر ضروری و رعایت نکات ایمنی ، به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی هنگام تردد در جاده های کوهستانی، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی، مدیریت و صرفه جویی در مصرف نهاده های انرژی، خودداری از توقف در دامنه کوه ها به سبب ریزش سنگ و سقوط بهمن را خواستار شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها