کد خبر: ۵۰۷۶
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
با دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی؛
با دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی و سه روز پس از اعلام مراجع قضائی، مبلغ ۲۱ میلیارد ریال مابه التفاوت دیه جانباختگان حادثه ناگوار متروپل آبادان به حساب معرفی شده واریز شد.
به گزارش جدید پرس:

 مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی با اعلام این خبر گفت : پرداخت این خسارت در اجرای تکلیف مقرر در تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ در خصوص رسیدگی و پرداخت مابه التفاوت دیه بانوان زیان دیده تا سقف دیه یک مرد مسلمان انجام شده است.

بنا به اعلام مرجع قضایی هفت نفر از جانباختگان حادثه تلخ و ناگوار متروپل آبادان، مشمول تبصره فوق و تکالیف صندوق تامین خسارت‌های بدنی بوده اند.

پیش از این نیز صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به نحوه پرداخت خسارت به درگذشتگان حادثه متروپل اعلام کرد: مسیر و نحوه پرداخت خسارات به خانواده‌هایی که در حادثه متروپل دچار خسارت شده‌اند، مشخص است و خانواده‌هایی که خانه‌های‌شان در اطراف متروپل بوده و یا فروشگاه‌هایی که اطراف این ساختمان هستند، تعیین تکلیف خواهند شد و خسارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد که خسارت وارد شده به خانواده‌ها، از اموال مالک متروپل به آن‌ها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد. و همچنین دیه همه افراد متوفی و افرادی که در حادثه ریزش متروپل مجروح شده‌اند پس از تعیین تکلیف از سوی دادستانی برای پرداخت آن اقدام می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها