کد خبر: ۴۸۷۴۵
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
کوچکترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۲۰هزار میلی آمپر ساعت ساخته شد.

کوچک‌ترین پاور بانک جهان با نام Urbn Nano ساخته شد. این پاوربانک کوچک در 2 ظرفیت مختلف 10هزار میلی آمپر ساعت و 20هزار میلی آمپر ساعت موجود است. هر 2 محصول نوید شارژ تلفن را از 0 تا 50 درصد تنها در 30 دقیقه را می دهند.

اندازه کوچک آن، با ابعاد 10.8 * 2.8 * 6.9 سانتی متر، آن را به یک منبع انرژی قابل حمل ایده آل تبدیل می کند.

هر دو مدل با اندروید و آیفون، تبلت ها و همچنین گجت های کم مصرف مانند هدفون، ساعت هوشمند و غیره سازگار هستند.

این شرکت ادعا می کند که پاور بانک نانو 10هزار میلی آمپر ساعتی تقریباً 3.5 ساعت طول می کشد تا شارژ شود، در حالی که این زمان برای نوع 20هزار میلی آمپر ساعتی حدود 7 ساعت است که نصف زمان صرف شده برای سایر پاوربانک های معمولی است.

کوچک‌ترین پاوربانک ۲۰هزار میلی‌آمپری جهان/ عکس

پاوربانک Urbn Nano که دارای ظرفیت 20هزار میلی آمپر ساعت است، سرعت شارژ تا 22.5 وات را ارائه می دهد و دارای طراحی سه پورت است که شامل یک پورت USB-A و دو درگاه USB-C است. طراحی پورت سه گانه آن می تواند برای شارژ چندین محصول به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از شارژ عبوری پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا زمانی که خود پاوربانک در حال شارژ شدن است، گوشی را شارژ کنند.

این پاوربانک همچنین مجهز به قابلیت شارژ سریع دو طرفه است که نه تنها امکان شارژ گوشی ها را با سرعت دو برابر می کند، بلکه در مقایسه با سایر پاوربانک های معمولی در نصف زمان شارژ می شود.

مدل پاوربانک Urbn Nano با ظرفیت 10هزار میلی آمپر ساعتی، سرعت شارژ 20 واتی را ارائه می دهد. این پاوربانک دارای سلول‌های لیتیوم یونی با کیفیت بالا است که طول عمری 4 برابر بیشتر از باتری‌های لیتیوم پلیمری معمولی دارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها