کد خبر: ۴۷۲۴
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
وزیر جهاد کشاورزی:
وزیر جهاد کشاورزی کشور گفت: در حوزە کشاورزی حمایت ویژەای از فعالان این حوزە صورت می‌گیرد و تلاش ما بر این است کە ارزش افزودە حاصل از محصولات کشاورزی بە خود کشاورزان بازگردد.
به گزارش جدید پرس:

سیدجواد ساداتی نژاد امروز (۱۷تیر) در بازدید از بزرگترین گلخانە هیدرپونیک کشور در دیواندرە اظهار کرد: عدم توسعە گلخانەای، مجتمع‌های دامپروری و نبود صنایع تبدیلی از ضعف‌های موجود در استان کردستان است.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر این است کە ارزش افزودە حاصل از محصولات کشاورزی بە خود کشاورزان بازگردد.

ساداتی نژاد بیان کرد: توسعە گلخانەای، صنایع تبدیلی و مجتمع‌های دامپروری ظرفیت‌های خوبی است کە باید در استان توسعە و ایجاد شوند.

وی ادامە داد: باید سرمایەگذاری ویژەای در بحث صنایع تبدیلی و کشاورزی در استان صورت گیرد و مجموعەهای دامپروری نیز در استان توسعە پیدا کند.

ساداتی‌نژاد افزود: کردستان یکی از قطب‌های تولید گندم در کشور است و یکی از قطب‌های طرح جهش‌دیم‌زارهای کشور استان کردستان است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود کە امسال حدود ٨٥۰ هزار تن گندم در این استان برداشت شود کە از رشد قابل‌توجهی نسبت بە سال گذشتە برخوردار است.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: با حمایت‌های صورت‌گرفتە در طرح جهش دیم‌زارها، شاهد  توسعە و افزایش دیم‌زارها در کل استان خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانە اعتبارات ویژەای در این سفر برای بخش کشاورزی در نظر گرفتە شدە است که امیدواریم زمینە تحولات بسیار خوبی در این استان باشد.

انتهای پیام

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها