کد خبر: ۴۵۸۲۱
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
شرکت رپو ماوس جدیدی رونمایی کرده است که طراحی نیمه‌شفاف دارد و کاربران عادی و گیمرها را به سمت خود می‌کشاند.

شرکت رپو از ماوس جدیدی به نام VT9 Air رونمایی کرده که طراحی نیمه‌شفاف دارد و هم از طریق بلوتوث و هم به‌صورت بی‌سیم به دستگاه مقصد متصل می‌شود. بر اساس گزارش آی‌تی‌هوم، این ماوس برای کاربران عادی و همچنین برای گیمرهای حرفه‌ای کاربردی است.

VT9 Air ماوسی سبک‌وزن است که بدنه‌ی نیمه‌شفاف جذاب را با ویژگی‌های سطح بالا ترکیب می‌کند. این ماوس حدوداً ۵۹ گرم وزن دارد و از یک باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۶۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

ماوس گیمینگ بی سیم نیمه شفاف رپو  VT9 Air

ماوس گیمینگ بی‌سیم نیمه‌شفاف رپو VT9 Air

ماوس جدید رپو از موتور سفارشی ۳۳۹۸ (نسخه‌ی بهبودیافته ۳۳۹۵) استفاده می‌کند که دقتش در حالت سیمی ۸٬۰۰۰ نقطه‌براینچ و در حالت بی‌سیم ۴٬۰۰۰ نقطه‌براینچ است. در حالت سیمی، نرخ نمونه‌برداری چشمگیر ۸ کیلوهرتزی و زمان پاسخ سریع ۱۲۵ میکروثانیه را ارائه می‌دهد، درحالی که در حالت بی‌سیم، نرخ نمونه‌برداری ۴ کیلوهرتز با زمان پاسخ ۲۵۰ میکروثانیه ارائه می‌شود.

ماوس گیمینگ رپو از میکروسوئیچ‌های Omron با نرخ ۶۰ میلیون کلیک بهره می‌برد. همچنین این محصول برای سایزهای مختلف دست‌ طراحی شده است. لایه‌ی شفاف ABS روی سطح ماوس که در رنگ‌های سیاه و سفید وجود دارد، نه تنها جذاب به نظر می‌رسد، بلکه به‌دلیل بافت ماتی که دارد، در برابر خوردگی رنگ نیز مقاوم است.

ماوس گیمینگ بی سیم نیمه شفاف رپو VT9 Air

ماوس گیمینگ بی‌سیم نیمه‌شفاف رپو VT9 Air

این ماوس برای جلوگیری از گم‌شدن، دارای یک محفظه‌ی نگهداری مغناطیسی را برای گیرنده‌ی میکرو 4K است و با ۶ پایه‌ی PTFE Teflon برای حرکت نرم‌تر همراه شده‌ است. این محفطه همچنین شامل لوازم جانبی مانند کابل برق و انتقال داده‌ی ۱٫۸ متری، آداپتور USB و برچسب‌ها و پایه‌های ضد لغزش یدکی برای نگهداری و کنترل بهتر است.

ماوس رپو VT9 Air همچنین سفارشی‌سازی گسترده‌ای را از طریق نرم‌افزار اختصاصی خود ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات DPI را در هفت سطح (از ۵۰ تا ۲۶۰۰۰) تنظیم کنند، وظایف را به ۱۰ دکمه اختصاص دهند و میانبرهایی برای کارایی گیمینگ ایجاد کنند.

ماوس رپو از به‌روزرسانی‌های آنلاین، ریست کارخانه‌ای و تعویض زبان پشتیبانی می‌کند. این سیستم شامل یک پردازنده کم‌مصرف و یک الگوریتم هوشمند صرفه‌جویی در مصرف برق برای بهینه‌سازی مصرف انرژی است که تجربه بازی کردن سازگار را در حالت‌های مختلف تضمین می‌کند.

قیمت ماوس رپو ۳۴ دلار (حدوداً ۱٫۵ میلیون تومان) اعلام شده است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها