کد خبر: ۴۵۷۳۹
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
طرفداری | سپاهان امروز به مصاف آلمالیق رفت و در این بازی با 9 گل از سد حریف خود گذشت تا یکی از پرگل ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برسد و شاگردان مورایس پس از چند هفته نه چندان خوب بالاخره به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنند و با روحیه برای بازی با پرسپولیس آماده شوند. سپاهان پیش از این بازی در لیگ برتر مقابل نساجی متوقف شده و مقابل ملوان شکست خورده بود و در شرایط بدی پا به این میدان گذاشت از سوی دیگر حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای 3-0 کردن بازی این تیم مقابل الاتحاد کار صعود تیم را سخت کرده بود.

همانطور که نتیجه بازی امروز به طرز عجیب و غرییبی پر گل رقم خورد در اعداد و ارقام و شاخصه های فنی نیز سپاهان برتر از رقیب خود بود. سپاهان در بازی امروز کارش را بدون حضور مهاجمین اصلی در ترکیب آغاز کرد و به نوعی رضا اسدی در میانه خط حمله این تیم حضور داشت و در نیمه دوم هم آل کثیر و مغانلو به تیم اضافه شدند یکی از اتفاقات مثبت این بازی برای طلایی پوشان اصفهانی حضور مغانلو پس از هفته ها غیبت به دلیل مصدومیت بود و حضور این بازیکن برای تیمش با گل هم همراه شد تا مهاجم زهردار سپاهانی ها در شرایط مسابقه قرار بگیرد و برای بازی حساس آخر هفته مقابل آماده شود و این بازی بستر مناسبی برای تزریق او به ترکیب پس از یک مصدومیت طولانی مدت بود. یکی از نکات جالب این دیدار به ثمر رسیدن 8 گل از 9 گل سپاهانی ها در نیمه دوم بود و به نوعی با ورود مهاجمین تیم به ترکیب شاگردان مورایس میل بیشتری به حمله پیدا کردند در حالی که در نیمه اول تنها یک گل به ثمر رسانده بودند.

 

در تصویر بالا آمار منتشر شده از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاز هجومی بازی سپاهان را مشاهده می کنیم و در این اعداد و ارقام همه فاکتور ها به برتری محسوس تیم اصفهانی رای می دهند. سپاهان در این بازی حتی یک شوت در چارچوب هم دریافت نکرد و پیام نیازمند روز آرامی را پشت سر گذاشت.

سپاهان در این بازی اکثر تحرکات هجومی خود را از سمت راست و رامین رضاییان انجام داد به طوری که 47.4 درصد تحرکات این تیم از جناح راست بود.

 

سپاهان حالا در گروه خود 7 امتیازی و هم امتیاز با نماینده عراق در رتبه دوم حضور دارد و باید دید رقابت این تیم برای صعود چه سرنوشتی خواهد داشت.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها