کد خبر: ۴۰۰۸۰
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
سردار آزمون برای انجام اولین بازی خود در ترکیب رم آماده است.

سردار آزمون بعد پشت سر گذاشتن دورانی نه چندان موفق در بایرلورکوزن، در تابستان این تیم را ترک کرد و در حالی که شایعات حول بازگشت او به زنیت سن پترزبورگ بود در نهایت به رم پیوست تا شاگرد ژوزه مورینیو شود. انتقالی که پیش از حضور آزمون در لورکوزن نیز شایعاتی درباره آن وجود داشت اما ستاره ایرانی در آن مقطع تصمیم به حضور در فوتبال آلمان گرفت.

سردار در تمرینات پیش فصل لورکوزن دچار مصدومیت شده بود اما رفته رفته به مرز آمادگی رسیده است. رم در سه هفته ابتدایی سری‌آ نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در سه بازی فقط یک امتیاز کسب کرده است. ژوزه مورینیو امیدوار است با بازگشت سردار و رسیدن روملو لوکاکو به اوج آمادگی نتایج اخیر را به فراموشی بسپارد.

1920843

در همین راستا صفحه اینستاگرام رم تصاویری از سردار آزمون در تمرینات این تیم منتشر کرده است. این پست ضمن اشاره به حضور آزمون در تمرینات گروهی تیم ژوزه مورینیو، نشان می‌دهد که این بازیکن کاملا به آمادگی رسیده و مشکلی برای همراهی رم در مسابقات پیش رو ندارد.

گفتنی است سردار برای فیفادی سپتامبر به اردوی تیم ملی اضافه نشد و در رم ماند تا به آمادگی کامل دست پیدا کند. البته اعلام شد که این موضوع کاملا با هماهنگی کادر فنی تیم ملی اتفاق افتاده است و سردار بر خلاف برخی شایعات در اردوهای بعدی به جمع شاگردان قلعه نویی اضافه خواهد شد.

1920844

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها