کد خبر: ۳۴۱۷۲
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه این کمیسیون برای واگذاری زمین رایگان به پرسنل فراجا در طول سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

رمضانعلی سنگدوینی، عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه امروز خود، دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مکلف کردند تا در طول سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه، اقدام به ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای پرسنل فراجا کند.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد تا موارد زیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عملیاتی و اعتبارات آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بودجه سنواتی کشور لحاظ کند.

ارتقا، تقویت و توسعه توان و آمادگی پلیس‌های تخصصی، مرزبانی یگان‌های ویژه و امداد و تکاوری فراجا از حیث تجهیزات،‌ ساختمان، ابنیه و فناوری‌های نوین و هوشمند به میزان 90 درصد جمعیت سازمانی مصوب.

توجه ویژه به معیشت و منزلت کارکنان فراجا برای ارتقای شأن آنان از طریق واگذاری زمین رایگان و تامین زیرساخت‌های موردنیاز و پیش‌بینی‌های لازم برای احداث 100 هزار واحد مسکونی سازمانی، با اولویت مناطق مرزی عملیاتی و جبران خدمات کارکنان.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها