کد خبر: ۳۴۱۶۰
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
به گزارش جدید پرس:

نیمار فعلا با هم تیمی های جدیدش تمرین نکرده و به نظر می رسد که برای دیدن اولین بازی او در الهلال باید چند هفته ای منتظر بمانیم. در حقیقت مصدومیت نیمار باعث خشم هواداران الهلال شده چرا که باشگاهشان سرمایه گذاری زیادی برای خرید نیمار داشته و انتظار دارند تا این بازیکن را هر چه زودتر درون زمین ببینند.

ژِرژ ژسوس سرمربی الهلال در کنفرانس مطبوعاتی گفت که به علت مصدومیت نیمار، زمان اولین بازی او مشخص نیست. وی اظهار داشت :" نیمار می تواند هر کاری را انجام بدهد. یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و مطمئن هستم که در شرایط بدنی خوبی قرار دارد. مصدومیتی جزئی دارد و هنوز نمی تواند با تیم تمرین کند. نمی دانم که چه زمانی بازی خواهد کرد."

 

در حقیقت پیش بینی می شود که نیمار در اواخر شهریور بالاخره بتواند اولین بازی خود را برای الهلال داشته باشد.  ژسوس از سویی از تیم ملی برزیل به خاطر فراخواندن نیمار انتقاد کرد:" نمی دانم که چرا او را در لیست قرار داده اند چون که مصدوم است. شاید او را مجبور کنند که به برزیل برود اما نمی تواند بازی کند. حتی تمرین هم نمی تواند انجام بدهد چه برسد به بازی کردن. در حال حاضر دلیلی برای حضورش در تیم ملی برزیل نمی بینم. نتوانسته تمرین کند، چطور می تواند بازی کند؟ باید از نظر بدنی ریکاوری کند تا بتواند بازی کند."

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها