کد خبر: ۳۳۷۷۹
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است که الان باید پورحمیدی را دوست داشته باشیم. از او مراقبت کنیم و به او روحیه بدهیم و سعی کنیم این اشتباهات دیگر تکرار نشود.
به گزارش جدید پرس:

 پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس که با باخت یک بر صفر تیمش همراه بود، درباره ضعف این تیم در خط حمله توضیح داد: باید بگردیم و ببینیم که چه بازیکنی می‌تواند در خط حمله به ما کمک کرده و تفکرات ما را در زمین پیاده کند.

او ادامه داد: ما دو بازیکن در خط حمله داریم که آقایان امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی هستند و از آن‌ها استفاده می‌کنم. البته هیچ یک از آن‌ها در پست اصلی خود نیستند و ما باید یک بازیکن باکیفیت جذب کنیم. البته من اینجا هستم تا با دارایی‌های خود یک راه‌حل پیدا کنم.

سرمربی تراکتور درباره بازی امروز نیز گفت: ما امروز بهتر از بازی با سپاهان بودیم و از نظر من بازی پایاپایی را انجام دادیم. درست است که نتیجه را واگذار کردیم اما بهتر از بازی قبل بودیم و باید همچنان بیشتر و بیشتر کار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

او در واکنش به این سوال که پورحمیدی در این بازی مورد هجمه هواداران قرار گرفت و آیا آمادگی لازم برای قرار گرفتن در دروازه تراکتور را دارد؟ گفت: پورحمیدی آمادگی این را دارد که از دروازه تراکتور محافظت کند. او مقابل تماشاگر زیاد هم مشکلی ندارد. درست است که وقتی دروازه‌بان در دو بازی اشتباه می‌کند هجمه زیاد می‌شود اما الان باید پورحمیدی را دوست داشته باشیم. از او مراقبت کنیم و به او روحیه بدهیم و سعی کنیم این اشتباهات دیگر تکرار نشود. فکر می کنم باید بیشتر با بازیکنان دوست باشم و بیشتر کار و تلاش کنیم. ما هنوز کار زیادی برای بهتر شدن و پیشرفت کردن داریم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها