کد خبر: ۳۳۳۶۱
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
خبر «عجیب‌ترین گاو جهان که حاصل مهندسی ژنتیک است» با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران خبرآنلاین همراه شد.
به گزارش جدید پرس:

 

 با توجه به سهم 14.5 درصدی گاوها در تولید گازهای گلخانه‌ای در جهان، دانشمندان می‌خواهند شرایط را تغییر دهند و برای اولین‌بار در تاریخ، درحال پرورش گاوهایی هستند که کمتر گاز متان تولید می‌کنند و با محیط‌زیست سازگاری بیشتری دارند.

کاربری در واکنش به اقدامات دانشمندان نوشت:« خب اون متان میزنه توی گوشت و شیر و کلی عارضه داره.. بگذارند حیوان کار خود را بکند..! به فکر ضد نفخ باشند و یا چرا برای گاوها فیلتر یا کاتالیست نمی‌گذارند؟»؛ این نظر با واکنش گسترده‌ای از سوی دیگر کاربران همراه شد، کاربری نوشت:« فیلتر بذارن؟ عجب راه حل درخشانی آفرین به تو.»، کاربر دیگری نیز در ادامه نوشت:« خوردن گوشت قرمز ممنوع......طبیعی‌اش درد و مرض میاره چه برسه مصنوعی‌اش خدایا شاهد باش چه بلایی دارن سر مردم میارن.»

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین بر این عقیده‌اند که برای رفع این مشکل باید درخت بیشتری کاشت؛ کاربری در این خصوص نوشت:« اگه خیلی ناراحت باد گاو هستند، بحاش درختکاری کنند.»، کاربری دیگری نیز در ادامه نوشت:« درخت گاز کربن دی‌اکسید جذب می‌کند و گاوها متان تولید میکنند نه کربن دی اکسید و تنها شباهت متان و کربن دی اکسید گاز بودنشون است.»

کاربر دیگری به نام مهدی نوشت:« اونها دارن آلودگی گاوهاشون رو هم از بین میبرن ما هنوز نتونستیم برا خودروهامون کاری بکنیم. خدایا خودت نجاتمون بده.»

کاربر دیگری نیز در ادامه نوشت:« بهترین راه گیاهخوار شدن و نکشتن این حیوان های زیباست گیاه خوار شید.»؛ این نظر با واکنش گسترده‌ای از سوی دیگر کاربران همراه شد، کاربری در این خصوص نوشت:« اگر گیاهخوار بودن کار درستی بود اسلام‌ نمیگفت اگه ۴۰ روز گوشت نخوردی قرض کن و بخر و بخور،ضمنا نوع پروتئینی که در گوشت قرمز هست در هیچ غذایی یافت نمیشه، هرچه خداوند حلال کرده حتما نیاز بدن بوده و باید استفاده کرد.»

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین بر این باورند که گازهای گلخانه‌ای تولید شده در مقابل صنایع ناچیز هستند؛ کاربری در این خصوص نوشت:« روزانه میلیون‌ها بشکه نفت و مشتقات نفت و گاز به وسیله میلیون‌ها خودرو و کارخانه در دنیا سوزانده می‌شود و آلودگی ندارد بعد گیر دادند به حیوانات بیچاره که به طور طبیعی سیستم بدنشان به این شکل است و قبل از انسان هم در روی زمین بوده‌اند! اینها همش تبلیغات جریانات ضد بشری چپ ها و گلوبالیست هاست.»

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها