کد خبر: ۳۲۸۵۸
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
دادستان شهرستان ری از تعیین قاضی ویژه برای بررسی حادثه ریزش ساختمان در محله جوانمرد قصاب خبر داد و گفت: پرونده قضایی در دادسرا تشکیل شده و تا ۴۸ ساعت آینده نتیجه بررسی‌های قضایی اعلام می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

 محمدمهدی رحیمی با اشاره به وقوع حادثه ریزش ساختمان در محله جوانمرد قصاب اظهار داشت: قاضی ویژه رسیدگی به حادثه از سوی دادستانی شهرستان ری تعیین و از ساعات اولیه حادثه در محل حاضر شده است.

وی افزود: کلیه جوانب از سوی قاضی ویژه در حال بررسی است و نتایج تحقیقات تا 48 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: هم اکنون عملیات تخریب ساختمان‌های آسیب دیده با حکم دادستانی از سوی شهرداری منطقه 20 در حال اجراست و تلاش می‌شود که شرایط منطقه امن و از مشکلات تردد اهالی کاسته شود.

رحیمی تصریح کرد: تخریب ساختمان‌ها به منظور برداشت مخروبه‌ها و جلوگیری از حادثه‌های دیگر  انجام می‌شود و تا جایی که آواربرداری کامل انجام شود، تخریب ادامه خواهد داشت.

رحیمی ادامه داد: تنها جان باخته این حادثه مادر شهید حضرتی است که با توجه به خسارات وارده در این حادثه پرونده قضایی جهت پیگیری در دادسرا تشکیل خواهد شد.

دادستان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: علت اصلی انفجار نشت گاز اعلام شده که منجر به تخریب 70 درصدی ساختمان و آسیب جدی به ساختمان‌ها و خودروی حاضر در محل شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها