کد خبر: ۳۲۰۳۳
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
ستاره های زیادی در این تابستان راهی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شده اند و به این ترتیب قهرمانی در فصل جدید این لیگ کار آسانی نخواهد بود چرا که تیم های عربستانی در این تابستان خرج های زیادی کرده اند و انتظارات زیادی از بازیکن ها و سرمربیان تیم های خود دارند.
به گزارش جدید پرس:

در این تابستان در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، خرج و هزینه بیشتری نسبت به رقابت های لالیگای اسپانیا تا اینجای کار صورت گرفته است و همین قضیه حساسیت لیگ عربستان را در فصل پیش رو افزایش می دهد.

استیون جرارد در حال حاضر سرمربی تیم الاتفاق عربستان است. او جردن هندرسون را هم که کاپیتان لیورپول بود، در تیم خود به عنوان بازیکن دارد. در حقیقت هم جردن هندرسون و هم استیون جرارد کاپیتان های لیورپول بوده اند و اکنون در الاتفاق عربستان حضور خواهند داشت.

النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارد، در هفته اول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان برای فصل جدید، قرار است 23 مرداد ماه به مصاف الاتفاق عربستان برود و به این ترتیب کریستیانو رونالدو کار خود را در فصل جدید با رویارویی با استیون جرارد آغاز می کند.

رونالدو و استیون جرارد به عنوان بازیکن در جدال های منچستر یونایتد - لیورپول بار ها با هم روبرو شده اند. از سوی دیگر رونالدو در بازی رئال مادرید - لیورپول در فصل 2014/15 با استیون جرارد بار دیگر روبرو شده است.

 

عکس| رویارویی دوباره رونالدو و دشمن قدیمی

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها