کد خبر: ۳۰۰۴۶
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
علی دایی در دیدار با ملی‌پوشان کاراته قول داد در صورت کسب نتایج خوب به آنها جایزه بدهد.
به گزارش جدید پرس:

سیدشهرام هروی در گفت‌وگویی در خصوص حضور علی دایی در تمرین ملی‌پوشان کاراته اظهار داشت: حضور پیشکسوتان و اسطورهای هر رشته‌ای در اردوهای تیم ملی باعث افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران می‌شود. از علی دایی برای حضور در تمرین تیم ملی دعوت کرده بودم و او قول داده بود به تمرینات بیاید و امروز به صورت سرزده به تمرین تیم ملی آمد و میزبان اسطوره فوتبال ایران بودیم.

سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر افزایش انگیزه ملی‌پوشان از حضور علی دایی گفت: حضور دایی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا از نظر روحی و روانی تاثیر مثبت زیادی روی بچه‌ها خواهد گذاشت. بچه‌ها از دیدار و صحبت‌ها با دایی انگیزه زیادی گرفتند و مطمئن باشید این موضوع تاثیر خود را برای آماده‌سازی بهتر بچه‌ها خواهد داشت.

وی در خصوص صحبت‌هایی دایی با ملی‌پوشان گفت: دایی از ملی‌پوشان خواست تا برای شادی دل مردم تلاش کنند و به خاطر این موضوع با تمام توان بجنگند تا بتوانند بهترین مدال را کسب کنند. همچنین دایی برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد و قول داد در صورت کسب نتایج خوب به بچه‌ها جایزه بدهد.

هروی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته در آستانه قهرمانی آسیا عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشست سر گذاشتیم و در مدت باقی مانده تا اعزام نیز تلاش خواهیم کرد تا از لحاظ روحی و روانی به شرایط بهتری دست پیدا کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. در این مدت باقی مانده باید از نظر روحی و روانی شرایط بچه‌ها را حفظ کنیم و در نقطه اوج باشند. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها