کد خبر: ۲۹۴۱۰
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
خبرهای واصله حاکی از آن است که یاسین سلمانی هافبک فصل قبل سپاهان بر سر دوراهی استقلال یا پرسپولیس مانده است!
به گزارش جدید پرس:

با شروع نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تمام تیم‌های لیگ برتری به خصوص تیم‌های مدعی سعی در تقویت تیم خود دارند، در این بین بازیکنانی از چند باشگاه تراز اول پیشنهاد دریافت‌ کرده‌اند.

یکی از این بازیکنان یاسین سلمانی هافبک فصل گذشته سپاهان است که با پایان قرارداد خود در پایان فصل گذشته از جمع طلایی پوشان جدا شده و مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.همه چیز از اتمام قرارداد یاسین سلمانی با سپاهان آغاز شد. هافبک تیم سپاهان و کاپیتان تیم امید، با یک قلب قرمز در استوری جدید خود به ماجرای پیوستن به تیم پرسپولیس قوت بخشید. در ادامه عنوان شد این بازیکن هفته گذشته مذاکرات خود را با مدیران پرسپولیس انجام داده و گفته می‌شود توافقات خوبی با سرخپوشان داشته است. باید گفت که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یاسین سلمانی در هفته آینده با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم به صورت رسمی امضا خواهد کرد.

در یکی دو روز گذشته اما ناگهان ورق برگشت! خبرگزاری‌های مختلف خبر از توافق اولیه یاسین سلمانی با استقلال داده‌اند. صحبت‌های نکونام با ستاره فوتبال ایران کارساز بوده و به نظر می رسد یاسین سلمانی با چرخشی کامل از پرسپولیس، رویای پوشیدن پیراهن استقلال را در سر دارد. طی روزهای اخیر مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته که روند مثبتی داشته و به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، هافبک سابق سپاهان آبی‌پوش خواهد شد. عجیب آن که مدیر برنامه‌های این بازیکن قیمت را با اختلاف فاحشی بالا ببرد و این امر سبب شد سرخپوشان از به خدمت گرفتن هافبک فصل گذشته سپاهان منصرف شوند.

شایعات از توافق سلمانی با آبی‌ها خبر می‌دهد و به احتمال زیاد فصل آینده کاپیتان تیم ملی امید را در لباس استقلال خواهیم دید اما نه با قیمتی بیشتر از پرسپولیس! ظاهرا مدیربرنامه‌های یاسین سلمانی از برخورد پرسپولیسی‌ها شاکی شده و قصد دارد کاپیتان تیم امید را استقلالی کند اما اصل ماجرا چیز دیگری است.

یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید که در سپاهان پیراهن شماره ۸ را می‌پوشید و نمایش دلپذیری داشت ناگهان به دلیل مصدومیت از اوج کمی فاصله گرفت. هافبک گرگانی سپاهان اما در همان زمان تصمیم خودش را گرفت که در آینده به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت برود تا شانس خود را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بالاتر ببرد.

شاگرد قدیمی مهدی مهدوی‌کیا که زمانی قرار بود به بوندس‌لیگا برود در ایران ماند و حالا از میان دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به تیمی برود که در آن فیکس بازی کند. گفته می‌شود با توجه به حضور سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و حتی وحید امیری در پرسپولیس، یاسین سلمانی شانس کمتری برای فیکس شدن دارد اما حکایت در استقلال کمی متفاوت است.

یاسین سلمانی می‌تواند در تیم جواد نکونام فیکس باشد و در پُست وینگر یا هافبک تهاجمی در ترکیب اصلی بازی کند. در واقع مسئله اصلی این بمب جوان نقل و انتقالات برای انتخاب تیم بعدی‌اش همین است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها