کد خبر: ۲۸۵۲۹
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
در حالی که شایعات جنجالی پیرامون رابطه علیرضا بیرانوند و رضا درویش وجود دارد، مدیرعامل سرخپوشان به عیادت گلر شماره یک تیمش رفت.
به گزارش جدید پرس:

مصدومیت شدید بیرانوند بهانه‌ای شد تا در یک جلسه غیررسمی، رضا درویش به منزل گلر شماره یک سرخپوشان برود و از او عیادت کند.

باشگاه پرسپولیس بدون اشاره به شایعات اطراف این دروازه‌بان نوشته: «درویش در این دیدار در جریان آخرین وضعیت درمان علیرضا بیرانوند قرار گرفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.»

این در حالی است که بیرانوند با ارسال دو نوتیس به باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالباتش، در آستانه فسخ قرارداد با قرمزها قرار دارد و ارسال نوتیس بعدی، به منزله پایان کار او در پرسپولیس با قرارداد فعلی خواهد بود.

هفته گذشته همچنین اخبار از جلسه وکیل بیرانوند با درویش حکایت داشت که به نظر اختلافات طرفین در آن برجسته شده و حتی بیرانوند به نماینده خود گفته بود تا زمانی که درویش در باشگاه باشد، حاضر به حضور در پرسپولیس نیست.

بیرانوند

با این حال اکنون بیرانوند میزبان مدیرعامل سرخپوشان بود و در حالی که هنوز مراحل نهایی درمان را پشت سر نگذاشته، از رضا درویش میزبانی کرد تا شاید کدورت اخیر بین طرفین از بین برود.

باتوجه به شروع تمرینات پرسپولیس از 10 تیر، احتمالا بیرانوند دو هفته ابتدایی پیش فصل را غایب بود و سپس باید دید او در مورد آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

اختلاف بیرانوند و پرسپولیس بر آپشن قراردادهای این دروازه‌بان است و باشگاه پرسپولیس رقم پایین‌تری را در فصل گذشته برای او مورد محاسبه قرار داده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها