کد خبر: ۲۸۱۷۸
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: گزینه نهایی استقلال همچنان جواد نکونام است و سرمربی استقلال فردا به طور قطع معرفی می شود.
به گزارش جدید پرس:

 این روزها که همه تیم ها در حال سر وسامان دادن به بازیکنان و کادر فنی تیم ها هستند و تکلیف بسیاری از تیم های لیگ برتری برای فصل پیش رو مشخص شده است مدیران استقلال بعد از مطرح شدن  مجموعه ای  از مربیان ، نهایتا به جواد نکونام رسیدند.
مدیران استقلال  چند روزی است که بعد از مذاکرات با این سرمربی جوان وطنی منتظر رفع مشکل و صدور مجوز برای این مربی هستند تا سکان هدایت تیمشان را برای فصل آینده یعنی لیگ بیست و سوم به نکونام بسپارند .
علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال با تائید مذاکرات با جواد نکونام به عنوان تنها گزینه مد نظر مدیران این باشگاه از اعلام نام سرمربی این تیم طی امروز و یا نهایتا فردا خبر داد و گفت : مذاکرات خوبی با نکونام داشتیم او در بالاترین سطح فوتبال ایران و دنیا یعنی لالیگا بازی کرده و تجربه چند بار حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد ، اینکه در بعضی محافل مطرح می شود که استقلال در این فصل نیاز به آرامش دارد درست اما حضور نکونام به عنوان یک استقلالی با تجربه در بحث بازیگری و حالا بعد از چند فصل حضور در لیگ در قامت سرمربیگری برای استقلال فرصت و برای نکونام افتخاریست که در استقلال پر هوادار باشد .
در هر صورت گزینه نهایی باشگاه استقلال جواد نکونام است و ما تا فردا سه شنبه منتظر  جواد خواهیم ماند و انشالله در صورتی که مشکلی خاص پیش نیاید با او قرار داد امضا خواهیم کرد .
امیری در خصوص اینکه اگر جواد نکونام نتواند در استقلال حضور پیدا کند چه اتفاقی می افتد  گفت :در جلسات هیات مدیره و کمیته فنی در روزهای گذشته برنامه دوم برای سرمربیگری در نظر گرفته شده واما اولویت با نکونام است .
مسئولان تیم فوتبال استقلال در حالی برای نیمکت این تیم برای فصل پیش رو با نکونام مذاکره کرده اندکه فصل گذشته با ریکاردو ساپینتو در لیگ برتر سوم و در فینال جام حذفی با شکست مقابل پرسپولیس نائب قهرمان شدند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها