کد خبر: ۲۷۸۱۴
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۶ هزار و ٩۶٠ خانوار در استان کرمانشاه تا کنون از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند.
به گزارش جدید پرس:

مختار احمدی کرمانشاه، اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از ١٣ خرداد ماه برای سه دهک نخست جامعه آغاز شده و در حال حاضر در بیش از ۲ هزار فروشگاه استان کرمانشاه در دست اجرا است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح حمایت دولت از اقشار کم درآمد و دهک‌های اول تا سوم جامعه است و تا کنون میزان خرید یارانه بگیرانِ کرمانشاهی (سراسر استان) از این طرح حدود هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۵٠۵ تراکنش از مجموع خرید از طریق طرح کالابرگ الکترونیک در استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و با کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است گفت: حدود ۶ هزار و ٩۶٠ خانوار در استان کرمانشاه از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کردند.

احمدی تاکید کرد: تا کنون بیش از ۲۰ هزار فروشگاه در استان کرمانشاه به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شدند، در این طرح امکان خرید اقلامی مانند تخم مرغ، ماکارونی، ماست، روغن مایع، شیر، پنیر، قند، شکر و برنج امکان پذیر است و در طرح جدید امکان خرید گوشت منجمد هم وجود دارد.

وی تشریح کرد: خانوارهای یارانه بگیر برای اطلاع از میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاهای مشمول این طرح کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره گیری کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها