کد خبر: ۲۷۷۲۶
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد ۲ متهم به ۲۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ احمد نگهبان در مشهد،اظهار داشت: در پی گزارش  سرقت‌های سریالی قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده آرامگاه خواجه ربیع، ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع با انجام تحقیقات میدانی متهم را که از افراد سابقه‌دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی متهم را  دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی لوازم مسروقه شامل آچارآلات، باند، ضبط، باطری خودرو کشف کردند.

نگهبان افزود: متهم 21 ساله پس از انتقال به نیروی انتظامی در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به 20 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده آرامگاه خواجه ربیع، خیابان عبادی و مهر مادر با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات همدست متهم را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر دیگری اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به اینکه 2 متهم دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

 
 
 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها