کد خبر: ۲۷۶۳۳
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
مدافع باشگاه استقلال درباره رفتارهای ساپینتو گفت: بعضی اوقات هیجان او به ما توان می‌داد اما در برخی مواقع تیم را به حاشیه می‌برد و نتیجه خراب می‌شد.
به گزارش جدید پرس:

محمدحسین مرادمند دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: ۲ سال پر فراز و نشیبی را داشتم؛ هم عرش فوتبال را دیدم و هم فرش آن را؛ ۲ سال سختی را پشت سر گذاشتم اما خوشحالم که در آخر فصل اتفاقات خوبی برایم افتاد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص رفتارهای حاشیه‌ساز ساپینتو عنوان کرد: سبک بازی ساپینتو هیجانی و درگیرانه بود و نمی‌توان به او ایرادی گرفت ولی بعضی مواقع که باید کنترل می‌کرد از کوره در می‌رفت. برای مثال در دربی بعد از اینکه گل زدیم دنبال ساپینتو روی نیمکت می‌گشتم در حالی که متوجه نشده بودم او اخراج شده است. در دربی و آنجایی که باید ضربه محکم و نهایی را می‌زدیم تیم وارد حاشیه شد و بعد از اخراج ساپینتو کسی برای هدایت تیم نبود. این سبک ساپینتو بود و براساس رزومه‌ا، که داشت به استقلال آمد؛ با این حال او در بحث فنی و تمرینات خوب بود.

مدافع استقلال درمورد گل دقیقه ۹۹ در دربی ۱۰۱ عنوان کرد: سیدحسین حسینی در دقیقه ۷۵ به من گفت نباید ببازیم واقعاً دارد به ما ظلم می‌شود. در آن لحظه که گل زدم هر کدام از بازیکنان‌مان یک واکنشی داشت و سید هم باورش نمی‌شد و آن واکنش را نشان داد. وقتی در لحظات پایانی گل زدم دیگر همه چیز برایم تمام شد. خیلی شرایط خاصی بود و با اینکه خیلی دوست داشتم گل‌بزنم، ناامید هم شده بودم از گل زدن. البته تجربه گل زدن در دقایق پایانی را دارم و آن زمان آقا یحیی را تبدیل به «یحیی تایم» کردم. در خوشحالی بعد گل مصدوم نشدم بلکه قبل از بازی مریض بودم و ۲ روز قبل بازی داروهایم را قطع کردم و به همین دلیل آنقدر خسته بودم که دیگر نمی‌توانستم روی پایم بایستم و باید بیرون می‌رفتم.

مرادمند درخصوص مشکلات استقلال گفت: در استقلال هیچ جا نظمی وجود نداشت؛ نه در امکانات نظمی داشتیم و نه در پرداختی‌ها. برخی چیزها را حتی نمی‌توانم بگویم زیرا نباید به گذشته فکر کرد و باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تاکید بر مشکلات و حواشی پیش آمده در فضای مجازی گفت: چرا ما در فضای مجازی نباید فرهنگ درست داشته باشیم؟ شما یک فصل حسینی یا یک بازیکن را باید ببینید نه یک بازی را. این هجمه‌ها برای کاپیتان استقلال سنگین است و دلیل آن فرهنگ غلط استفاده از فضای مجازی است.

مدافع استقلال نسبت به رفتار بیرانوند در دربی اینطور واکنش نشان داد: در شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس نیست که بازیکنش چنین حرکتی را انجام دهد. برخی رفتارهای بازیکنان پرسپولیس هواداران ما را اذیت می‌کرد. نباید اجازه بدهیم کری‌خوانی‌ها از حد و حدود خارج شود و همه چیز را خراب کند. عده‌ای انتظار داشتند بعد از گل زنی در دربی بعضی رفتارها را تلافی کنم اما در شأن و شخصیت من و باشگاه استقلال هم نبود که بخواهم تلافی کنم.

وی همچنین گفت: از ۱۴ سالگی در آکادمی سپاهان بودم و همه رده‌های پایه را طی کردم تا به رده امید رسیدم. پس از ورود به تیم بزرگسالان چهار سال بازی کردم و ۲ قهرمانی را دیدم اما بازی‌های کمی به من می‌رسید، به همین دلیل تصمیم گرفتم از سپاهان جدا شوم و به پدیده رفتم تا شرایط بازی برایم مهیا باشد. کم‌کم تجربیاتم را بالا بردم و پخته‌تر که شدم، از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم و با آمادگی خوبی وارد استقلال شدم. من زمانی مقابل استقلال بازی می‌کردم که خود آقا فرهاد هم در این تیم بازی می‌کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها