کد خبر: ۲۴۱۰۶
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مرد طلبکار وقتی موفق به یافتن مرد بدهکار نشد، پسر او را گروگان گرفت. متهم پس از دو ماه شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش جدید پرس:

در آخرین روزهای سال گذشته زن جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد پسر ۱۶ ساله‌اش به باشگاه ورزشی رفته و بعد از خروج از آنجا ناپدید شده‌است.

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال و تحقیقات در این باره آغاز شد‌. سه روز بعد از این ماجرا شاکی با پسر نوجوانش که دچار مصدومیت شده بود به پلیس آگاهی آمد و اعلام کرد که فرزندش ربوده شده بود‌. ماموران از پسر او تحقیق کردند که گفت: آن شب از باشگاه ورزشی بیرون آمدم و با سوار شدن به مترو در غرب تهران راهی خانه شدم. بعد از خروجم از مترو دو مرد با چاقو مرا تهدید کرده و به داخل خودروی وانت انداخته و ربودند‌. هر چه به آنها التماس کردم رهایم کنند و مادرم دلنگران می‌شود توجهی نکردند. بعد از طی مسافتی مرا در زیر پل متروکه که کنار آن تابلوی شهرستان گرمسار نصب شده بود پیاده کردند. به‌شدت کتکم زدند و نشانی خانه‌مان و پدرم را می‌خواستند. بعد هم مرا زخمی کردند. بعد مرا که نیمه‌جان بودم رهایم کرده و رفتند. به‌سختی خود را به جاده رساندم که رهگذری مرا یافت و نجاتم داد.

ماموران با توجه به اظهارات وی فیلم دوربین مترو را بازبینی کردند که نشان داد مردی در تعقیبش بوده و بعد به کمک یک نفر دیگر او را ربوده و با انداختن در وانت برده‌اند. متهمان تحت تعقیب بودند که بعد از حدود دو ماه رد یکی از آنها در شهر قیامدشت به دست آمد و دیروز بازداشت شد. فرشید متهم پرونده دیروز در جریان تحقیقات قضایی گفت‌: شش ماه قبل زنی که با خانواده همسرم در قرعه‌کشی خانگی شرکت کرده بود ادعا کرد مردی از اقوامش می‌تواند برای‌مان خودروی پژو با قیمت مصوب ثبت‌نام کند. فریب‌خورده و من و چندنفر از اقوام برای خرید خودروها سه میلیارد تومان به او دادیم اما بعد از یک ماه سرمان کلاه گذاشت و فرارکرد. وی افزود‌: پس از شکایت از آن مرد فهمیدم ۳۰ شاکی دیگر هم دارد، او به بهانه فروش سیمکارت، گوشی‌های گرانقیمت و ثبت‌نام خودروهای دولتی ۲۰ تا ۳۰‌میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و ناپدید شده بود. فهمیدیم پسری نوجوان دارد و به باشگاه ورزشی می‌رود‌. او را روز حادثه تعقیب کرده و به کمک دوستم وی را با تهدید ربودیم و با خود بردیم. او را کتک زدم و خواستم آدرس پدرش را بدهد که سکوت کرد. یک روز قبل از دستگیری‌ام فهمیدم مرد کلاهبردار بازداشت شده و این‌گونه خودم را به دردسر انداختم.

تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهم در بازداشت به سر می‌برد و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها