کد خبر: ۲۲۳۸۱
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
لیگ عربستان به دنبال به خدمت گرفتن مهدی طارمی است.
به گزارش جدید پرس:

 الهلال برای اینکه از النصر سبقت بگیرد و همچنان بهترین تیم عربستان باشد، تلاش خود را برای جذب چند ستاره آغاز کرده که به نظر می‌رسد یکی از آنها مهدی طارمی است. مهاجم ایرانی پورتو که طی سه فصل اخیر در ترکیب این تیم درخشیده و به بازیکنی مهم در لیگ پرتغال تبدیل شده است. طارمی همچنین در لیگ قهرمانان اروپا هم گل‌های حساسی به ثمر رسانده و همین موضوع باعث شده تا چند تیم اروپایی و آسیایی دنبال راهی برای جذب او باشند.
الهلال پرافتخارترین باشگاه آسیا است که قهرمانی‌های متعددی کسب کرده و البته هواداران پرشماری نیز از این تیم حمایت می‌کنند. الهلال برای اینکه زیر سایه النصر و الاتحاد قرار نگیرد، دنبال راهی برای بازگشت به اوج است و این مسیر با جذب چند ستاره مهم طی خواهد شد. طارمی در پورتو آرامش دارد و به این مسأله بارها تأکید کرده اما مدیران الهلال سعی دارند او را با امضای قراردادی سه ساله جذب کنند.
کلید انتقال هم موسی مارگا است. هم‌تیمی سابق طارمی در پورتو که زوج هماهنگی با او تشکیل داده بود. مارگا دو فصل قبل و با توافق مدیران پورتو و الهلال راهی لیگ عربستان شد و از آن زمان تا امروز بازیکن مهمی در ترکیب این تیم بوده است. بنابراین دو باشگاه سابقه همکاری با یکدیگر را دارند و همین کار را برای انتقال طارمی آسان خواهد کرد.
هواداران الهلال هم از انتقال طارمی به لیگ عربستان استقبال کرده‌اند. آنها در توئیتر نسبت به این شایعه واکنش مثبت نشان داده و حضور طارمی را اتفاقی بزرگ قلمداد کرده‌اند. اتفاقی که می‌تواند بر سلطه کریستیانو رونالدو و النصر و همچنین الاتحاد بر لیگ عربستان خاتمه دهد. طارمی این فصل در کورس آقای گلی لیگ پرتغال قرار دارد و با توجه به حذف پورتو از لیگ قهرمانان اروپا، تمام تلاش خود را برای قهرمانی تیمش در لیگ و همچنین تصاحب دوباره کفش طلا انجام می‌دهد. دو اتفاقی که در صورت وقوع می‌تواند وداع طارمی با پیراهن پورتو را خاطره‌انگیز کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها