کد خبر: ۲۱۶۳۰
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی می‌توان از طریق اینترنت اقدام به ارسال (SMS) انبوه کرد. در این راهنما به معرفی این روش و نحوه انجام آن می‌پردازیم.
به گزارش جدید پرس:

پیامک انبوه می‌تواند برای کسب ‌و کارها مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. یک سرویس پیام انبوه می‌تواند سطح ارتباطات یک شرکت یا برند را در وسعت زیادی گسترش دهد، کمپین‌های تأثیرگذاری را شروع و اداره کند، منجر به نرخ تبدیل بالاتر شود و در عین حال یک روش بازاریابی منحصر به فرد و مقرون به صرفه محسوب شود. در زمانی که گوشی تلفن همراه به یک یار دوست داشتنی برای اغلب افراد تبدیل شده است، ارسال (SMS) انبوه می‌تواند به عنوان یک سرمایه گذاری فوق العاده برای شما محسوب شود. استفاده از روش‌های متعدد بازاریابی پیامکی مثل بهره مندی از اینترنت می‌تواند کلید متمایز شدن شما از رقبا و دستیابی به موفقیت برند شود.

پیامک انبوه چیست؟

 

قبل از پرداختن به بحث ارسال (SMS) انبوه از طریق اینترنت قصد داریم به معرفی پیامک انبوه و مزایای آن بپردازیم. پیام کوتاه انبوه در واقع یک سرویس پیامکی است که در یک زمان مشخص می‌تواند یک پیام خاص را به هزاران گیرنده‌ از پیش تعیین شده ارسال کند. چنین روشی با کمک استفاده از پنل پیامکی ایده پردازان قابل انجام است. ارسال (SMS) انبوه می‌تواند برای هر شغل، برند و تجارتی سودآور باشد.

شما چه یک کارفرما باشید، چه رستوران داشته باشید و چه حتی بخواهید کسب و کار خانگی خود را معرفی کنید، پیامک انبوه می‌تواند در رسیدن به هدفتان به شما کمک کند. یک سرویس پیامک انبوه می‌تواند برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار بگیرد. این پیامک‌ها گاه جنبه اطلاع رسانی دارند، مانند زمانی که یک شرکت بیمه آدرس شعبه جدید خود را برای شما ارسال می‌کند. گاهی شرکت ها نیازمند به دعوت به انجام کاری هستند، مثل شرکت در قرعه کشی و یا در اغلب موارد برای بازاریابی از ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند. هدف هر چه که باشد، انتخاب یک سرویس پیامک انبوه حرفه ای و کارآمد باید در دستور کار شما قرار بگیرد.

ارسال (SMS) انبوه از طریق اینترنت به چه صورتی انجام می‌گیرد؟

به بخش جذاب مطلب رسیدیم، زیرا برای بسیاری از افراد این موضوع هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در واقع شما برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت کار چندان سختی پیش رو ندارید. در قدم اول به یک پنل پیامکی معتبر و حرفه ای نیاز دارید. سپس باید از طریق اینترنت پیامک‌های مورد نظر خود را ارسال کنید. مزیت استفاده از این روش سرعت بالای آن است. به همین دلیل در یک زمان کوتاه می‌توانید چندین هزار پیامک را به دست مخاطبان هدف خود برسانید.

مراحل ارسال (SMS) انبوه از طریق اینترنت

برای استفاده از پیامک انبوه اینترنتی کافی است که مطابق با روند ذکر شده پیش بروید. جالب است بدانید که این روند تقریباً با ارسال اس ام اس از طریق پنل‌های پیامکی یکسان است. پس با آموزش های مورد نظر می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

  1. اولین قدم برای ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت این است که بسته به نیاز خود یک سامانه پیامکی را خریداری کنید. سپس مراحل ثبت نام را طی کنید. البته دقت داشته باشید که یک پنل خوب همیشه امکان تست رایگان را برای شما فراهم می‌کند. پس حتماً هنگام خرید به این ویژگی ارائه دهنده خدمات دقت کنید.
  2. پس از ارسال پیامک تست خود، در صورت رضایت می‌توانید پنل خود را فعال کنید. برای انجام کار باید از ارائه دهنده خدمات خود، مشاوره صفر تا صدی دریافت کنید.
  3. سپس با یک استراتژی قوی پیامک خود را آماده کنید و بر اساس فاکتورهای موجود، پیامک تبلیغاتی، اطلاع رسانی یا آموزشی خود را ارسال کنید.
  4. دقت داشته باشید که برخی از ارائه دهندگان این سرویس مانند ایده پردازان امکان پاسخگویی خودکار را برای شما فراهم می‌کنند. از این طریق شما می‌توانید پاسخ مسابقات و نظرسنجی‌ها را به صورت اتوماتیک ارسال کنید یا اینکه از منشی پیامک استفاده نمایید.

مزایای استفاده و ارسال (SMS) انبوه

زمانی که شما به عنوان یک تجارت، استفاده از سرویس پیامکی را در اهداف بازاریابی خود قرار می‌دهید، می‌توانید به صورت همزمان از چندین مزیت مختلف این سرویس به نفع خود استفاده کنید. در واقع روش ارسال انبوه شما تفاوتی ندارد. یعنی فرقی نمی‌کند که این کار را با اینترنت انجام دهید یا از سرویس‌های پیامکی معمول استفاده کنید. در نهایت نتیجه می‌تواند در رشد کسب و کار شما مؤثر باشد. در ادامه به معرفی مزایایی می‌پردازیم که ارسال (SMS) انبوه با برنامه ریزی درست و صحیح به دنبال دارد.

نرخ باز شدن بالا

پیامک‌ها از جمله مواردی هستند که خیلی زود توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند، به طوری که در همان دقایق اول بیشتر مخاطبین اس ام اس‌ها را باز و محتوای آن را مطالعه می‌کنند. البته قرار نیست که همه به پیام شما روی خوشی نشان دهند، اما اگر استراتژی خود را درست چیده باشید و در زمان مناسب با محتوای حرفه ای از آن استفاده کرده باشید، نتیجه کاملاً مثبت خواهد بود.

بازاریابی قابل تنظیم

سفارشی سازی در هر روش بازاریابی بسیار اهمیت دارد. خصوصاً زمانی که شما می‌خواهید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید، این موضوع از درجه اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. از آن جا که این گروه از افراد را به خوبی می‌شناسید، زیرا قبلاً از محصولات شما خریداری کرده اند یا با شما در تعامل بوده اند، بنابراین به راحتی می‌توانید متناسب با نیاز آن‌ها پیامک خود را تنظیم کنید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها