کد خبر: ۲۰۴۱۶
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
اردبیل- مدیر موزه‌های استان اردبیل گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از موزه‌های استان اردبیل در روز اول فروردین ۱۴۰۲ بازدید کردند.
به گزارش جدید پرس:

 ملکه گلمغانی‌زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از موزه‌های استان با اشاره به افزایش چهار برابری بازدید از موزه‌های استان اردبیل نسبت به سال قبل اظهار کرد: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از موزه‌های استان اردبیل در روز اول فروردین ۱۴۰۲ بازدید کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵ برابری داشته است.

وی با بیان اینکه موزه‌های استان بخش قابل توجهی از ارزش‌های تاریخی و فرهنگی استان را به نمایش می‌گذارند، ادامه داد: تاکنون تعداد ۶۲۰ نفر از مجموعه جهانی شیخ صفی، ۶۲۰ نفر از موزه باستان‌شناسی اردبیل، ۳۶۰ نفر از موزه مردم‌شناسی و ۲۳ نفر از پایگاه شهریری بازدید کردند.

مدیر موزه‌های استان اردبیل بیان کرد: مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و موزه‌های داخل این مجموعه به عنوان شاخص‌ترین اثر میراث‌فرهنگی استان بیشترین میزان مراجعه گردشگران و بازدیدکنندگان را داشته است.

گلمغانی‌زاده خاطرنشان کرد: موزه‌های استان اردبیل در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ هرروزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۰ شب آماده پذیرایی از گردشگران و علاقمندان هستند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها