کد خبر: ۱۷۰۵۵
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
اولیویه ژیرو، بهترین گلزن تاریخ فرانسه، اصرار دارد که راه کریم بنزما و رافائل واران را برای بازنشستگی دنبال نخواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

 ژیرو بازیکن کهنه‌کار، با رکورد زدن ۵۶ گل در ۱۲۰ بازی برای کشورش، اکنون ۳۶ سال سن دارد. با این حال ژیرو همچنان در سطح باشگاهی با غول سری آ آث میلان پرقدرت بازی می‌کند و معتقد است که می‌تواند به دلیل شکست سخت فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲، پیشنهادهای زیادی به تیم ملی کشورش ارائه دهد.

ژیرو در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد دعوت‌های بعدی دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی را رد کند، به France ۲ گفت: «نه اصلا، بازی من تمام نشده است. حاضر نیستم این پیراهن آبی را که در قلبم است در بیاورم. انگیزه ادامه دادن دارم و فیزیک بدنی‌ام هم مناسب است، احساس خوبی دارم. در حال حاضر من همچنان در دسترس و بازیکن تیم فرانسه هستم.»

ژیرو در فینال جام جهانی قطر از تیری آنری افسانه‌ای سبقت گرفت و از مهره‌های اصلی فرانسه در فینال جام جهانی قطر شد و از آن زمان تاکنون شاهد بازنشستگی افرادی مانند بنزما، واران و هوگو لوریس در سطح بین‌المللی بوده است.

با توجه به اینکه ژیرو قصد دارد هنوز هم بازی کند، امیدوار است زمانی که فرانسه در دیدار با هلند و جمهوری ایرلند در ماه مارس به مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برسد، نقش برجسته‌ای برای فرانسه داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها