کد خبر: ۱۶۹۳۸
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
فرزاد مجیدی برای دریافت مطالبات خود امروز راهی باشگاه استقلال شد اما در نهایت با درگیری لفظی با برخی از کارکنان این تیم دفتر باشگاه را ترک کرد.
به گزارش جدید پرس:

سرپرست سابق استقلال به نظر برای دریافت مطالباتش راهی باشگاه شده بود اما با درگیری لفظی با برخی از کارکنان باشگاه دفتر را ترک کرد و حتی گفته می شود در نهایت حاضران در باشگاه برای پایان دادن به درگیری مجبور شدند پلیس خبر کنند!

براساس خبرهای رسیده چند وقت پیش باشگاه استقلال با فرزاد مجیدی برای پرداخت مطالباتش به توافق رسید. بر اساس این توافق مجیدی بخشی از مطالباتش را به باشگاه بخشید؛ با این شرط که مابقی طلب او در یک بازه زمانی مشخص به حساب سرپرست و مربی سابق تیم استقلال واریز شود. با گذشت هفته های متمادی از این توافق، اما هنوز باشگاه استقلال مطالبه فرزاد مجیدی را به حساب واریز نکرده است!

فرزاد مجیدی در مصاحبه کوتاهی که در این باره داشت گفت: تا دو روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود و فعلاً سکوت می‌کنم. از برخوردی که با من شد، خجالت کشیدم. به دلیل اینکه استقلال بازی دارد، نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم و تا با مدیرعامل باشگاه صحبت نکنم فعلاً چیزی نمی‌گویم، اما تا یکی دو روز آینده خیلی از حقایق روشن خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها