کد خبر: ۸۰۰۳
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
خودروسازی کشور مظلوم نیست؛
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه انحصار و کولی دادن به این صنعت تمام شود، گفت: خودروسازی کشور 40 سال بر کول مردم سوار بوده است.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با پایگاه خبری جدیدپرس به آخرین وضعیت واردات خودرو در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: عده‌ای از مخالفان به دنبال این هستند تا مساله واردات خودرو را به مساله غیرضروری و دست چندم تبدیل کنند اما نکته اساسی این است که بیشتر مخالفانن واردات خودرو صاحب خودروهایی هستند که این روزها به عنوان خودروی لوکس محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: با اعمال قوانین و مقررات ناصحیح و غیرمنطقی از سوی دولت های مختلف خودروهای عادی به خودروهای لوکس تبدیل شده است.

دادفر اعلام کرد: برخی معتقدند که خودروسازی کشور به شدت مظلوم واقع شده است در حالی که اینگونه نیست و خودروسازی کشور مظلوم واقع نشده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با تاکید بر اینکه خودروسازی کشور 40 سال بر کول مردم سوار بوده است، گفت: قرار است به وسیله آزادسازی مقداری واردات خودرو براساس نیاز مبرم تقاضای بازار که بالغ بریک میلیون تا  یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو است انحصار و کولی دادن به این صنعت تمام شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها